Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@02:52:19 GMT

محمد صلاح و انتقامی که انتظارش را می‌کشید

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۱۱۱۱

محمد صلاح و انتقامی که انتظارش را می‌کشید

قرمزهای آنفیلد یا حداقل محمد صلاح، هنوز شکست در فینال ۲۰۱۸ را فراموش نکرده‌اند و به دنبال انتقام گرفتن از رئال مادرید هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یک توئیت شش کلمه‌ای از محمد صلاح پیش از دیدار نهایی لیگ قهرمانان کافی بود تا مشخص شود این بازیکن مصری هنوز اتفاقات فینال قبلی رئال مادرید و لیورپول را از یاد نبرده و کاملاً باانگیزه مضاعف پا به دیدار آتی خواهد گذاشت تا انتقام بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال مادرید هنوز در سانتیاگو برنابئو در زمین حضور داشت و کامبک باورنکردنی خود برابر منچسترسیتی در نیمه نهایی را جشن می‌گرفت که ستاره مصری لیورپول پیام مستقیم به این باشگاه را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. صلاح همچنین پس از پیروزی تیمش مقابل ویارئال نیز به طور واضح احساس خود را برای صف آرایی دوباره برابر مادریدی‌ها بیان کرد.

زمانی که پس از مسابقه از صلاح درباره تیمی که او دوست دارد در فینال برابر آن بازی کند، پرسیدند در پاسخ گفت: اگر شخصاً از من بپرسید، می‌خواهم با مادرید بازی کنم، چون در فینال مقابل آنها شکست خوردیم. خیلی خوب است که برای سومین بار در پنج سال اخیر در فینال حضور داریم و اگر بخواهم صادق باشم، واقعاً دوست دارم برابر رئال مادرید قرار بگیریم.

چهار سال پیش در فینال کیف بود که رئال مادرید و لیورپول در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت شاگردان زیدان موفق شدند با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسند. در آن مسابقه محمد صلاح به دلیل برخوردی که با سرخیو راموس داشت دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را خیلی پیش تر از آنکه سوت پایان بازی به صدا دربیاید، ترک کرد.

همان اتفاقات فینال گذشته حالا انگیزه اصلی صلاح برای رویارویی مجدد با رئال مادرید شده است. او درباره اتفاقات آن مسابقه گفته بود: مصدومیت در بازی برابر رئال مادرید بدترین لحظه دوران حرفه‌ای من بود. قبلاً در فوتبال چنین احساسی نداشتم. ما یک حساب تسویه نشده داریم و شکی در این موضوع وجود ندارد.

پاریس این بار میزبان یک بازی هیجان‌انگیز خواهد بود و دو غول دنیای فوتبال برابر یکدیگر قرار می‌گیرند. این بار محمد صلاح امیدوار است که او بتواند پیروز میدان باشد تا خاطره تلخ کیف را پشت سر بگذارد.

کد خبر 578062

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمد صلاح لیورپول تیم فوتبال لیورپول رئال مادرید تیم فوتبال رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا فینال لیگ قهرمانان اروپا سرخیو راموس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رئال مادرید محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره

محمد صلاح با درخشش در دیدار برابر تاتنهام یک رکورد جدید را در تاریخ لیگ جزیره به نام خود به ثبت رساند.

به گزارش ایسنا، لیورپول در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رفت و توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند.
ستاره لیورپول در این بازی محمد صلاح بود که توانست یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل هم بدهد.
صلاح با دو پاس گلی که در این بازی داد یک رکورد جدید را در تاریخ لیگ برتر انگلیس به ثبت رساند.
او شمار پاس گل‌های خود را در فصل جاری به عدد ۱۰ رساند تا به نخستین بازیکن در تاریخ لیگ جزیره تبدیل شود که در سه فصل پیاپی توانسته رکورد ۱۰ پاس گل و ۱۰ گل یا بیش‌تر از ۱۰ گل را به ثبت رساند.
این بازیکن مصری در فصل جاری ۱۸ گل برای لیورپول در لیگ جزیره زده است و ۱۰ پاس گل هم داده است.
اختلاف اخیر محمد صلاح با یورگن کلوپ باعث شده تا گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی او از قرمز پوشان آنفیلد در تابستان زیاد باشد البته او بلافاصله بعداز درگیری لفظی با کلوپ در ترکیب اصلی به میدان رفت و درخشید و به نظر می‌رسد که مشکل او حل شده است.
او یک فصل دیگر با لیورپول قرار دارد و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه به شمار می‌آید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • عکس| جشن قهرمانی ستاره رئال مادرید در آغوش مادر
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم