Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوانات، علی زمانی بامداد امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت ۲۰:۳۰ شامگاه جمعه ششم خردادماه رخ داد.

فرماندار بوانات ضمن تسلیت به خانواده این محیط بانان و خانواده بزرگ محیط زیست گفت: پیکر این مدافعان طبیعت هم اینک در حال انتقال به مرکز شهرستان بوانات است و جزئیات بیشتر در این زمینه و نیز تشییع پیکرها اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مسئول، محیط بان محمد فرهمند نیروی اداره محیط زیست بوانات و از اهالی صفاشهر (مرکز شهرستان خرم بید) و رضا بهرامپور همیار محیط زیست در این درگیری جان خود را هنگام خدمت از دست دادند.

زمانی گفت:  علی اسدی از همیاران محیط زیست هم در این حادثه مجروح و به بیمارستان صفاشهر منتقل شد.

فرماندار بوانات خاطرنشان کرد:  شکارچیان غیرمجاز توسط نیروهای انتظامی تحت تعقیب هستند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط بان درگیری کشته و مصدوم محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار شهرستان پلدشت در جلسه ستاد خانواده و جمعیت این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت : شهرستان پلدشت از لحاظ جمعیت با نرخ رشد جمعیت  89/2 درصدی رتبه نخست استان را در اختیار دارد.

اکبرزاده خاطر نشان کرد: با توجه به نرخ رشد جمعیت در این شهرستان  ما از مسئولین ذی ربط پیگیر تحقق امتیازات برای خانواده های دو قلو و سه قلو و بیشتر به این شهرستان هستیم .

فرماندار شهرستان پلدشت گفت:  در سال گذشته  به میزان ۱۱۵۸ نفر ولادت  در این شهرستان اتفاق افتاده که نسبت به سال ماقبل آن ۳۰ درصد افزایش داشت.

دیگر خبرها

  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • «پدیده کنکور ۱۴۰۲» و پدرش جان باختند
  • ۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • ۲ نفر در ساری براثر مسمومیت با گاز جان باختند
  • نشان خورشید تابان از سوی امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد + عکس ها
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند