Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تصمیم کادر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد کشورمان قرار بود جمعی از ملی پوشان عنواندار در رقابت‌های بین المللی قزاقستان شرکت کنند که محمد علی گرایی دارنده ۳ مدال برنز جهان در رشته فرنگی و امیر حسین زارع نفر سوم المپیک و قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان به دلیل آسیب دیدگی شانس حضور در این رقابت‌ها را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های بین‌المللی کشتی رنکینگ اتحادیه جهانی جام بولات تورلیخانوف روز‌های ۱۲ تا ۱۵ خردادماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.

حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی درباره مصدومیت محمدعلی گرایی و امیرحسین زارع، گفت: «به طور حتم دنیای قهرمانی مشکلات، سختی‌ها و مصدومیت‌های خاص خودش را دارد که کادر فنی و پزشکی تلاش به سزایی برای آماده‌سازی این ملی‌پوشان دارند. این ۲ کشتی گیر به تورنمنت قزاقستان نمی‌روند و زارع تمرینات خود را آغاز کرده است.»

رحمان عموزاد، یونس امامی، حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیرحسین فیروزپور از کشتی آزاد و محمدرضا گرایی، میثم دلیخانی، محمدرضا مختاری، علیرضا نجاتی، پژمان پشتام، مهدی فلاح، رامین طاهری و علی شریفی نیز از رشته فرنگی در لیست اعزامی به تورنمنت قزاقستان قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در سید اول جام جهانی فوتسال

مسابقات جام جهانی فوتسال در شهریور ماه در ازبکستان انجام خواهد شد و با پیروزی تیم افغانستان در آخرین بازی خود مقابل قزاقستان، تکلیف بیست و چهار تیم صعود کننده به این رقابت‌ها مشخص شد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم ایران که امروز دیدار فینال را با تایلند برگزار خواهد کرد در سید یک این رقابت‌ها قرار دارد. سیدبندی قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان نیز به شرح زیر است:

سید یک: ازبکستان- برزیل- اسپانیا - آرژانتین - پرتغال و ایران

سید دو: قزاقستان - پاراگوئه - اوکراین - مراکش - تایلند و پاناما

سید سه: کاستاریکا - گواتمالا - ونزوئلا - نیوزیلند - کوبا و لیبی

سید چهار: افغانستان - آنگولا - کرواسی - فرانسه - هلند و تاجیکستان

قرعه‌کشی جام جهانی ۶ خردادماه در شهر سمرقند ازبکستان برگزار خواهد شد و آغاز مسابقات نیز از شهریورماه خواهد بود

دیگر خبرها

  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی