Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحسین خلعتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ که در اواخر سال گذشته ابلاغ شد تاکنون تعداد ۱۸۸ طرح با مجموع مبلغ ۴,۱۷۰,۳۴۰ میلیون ریال در زیر بخش‌های مختلف کشاورزی شامل تولیدات دامی، تولیدات گیاهی، صنایع تبدیلی و غذایی و شیلات و آبزی پروری به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: متقاضیان این تسهیلات با مراجعه و ثبت نام و بارگذاری اطلاعات و مدارک لازم در سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری وزارت جهاد کشاورزی – سیتا – درخواست خود را ثبت می‌کنند.

وی گفت: تقاضای تسهیلاتی افراد به ترتیب در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، بخش تخصصی مربوطه در استان و در ادامه در کارگروه اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری این سازمان با حضور نمایندگان بخش‌های اجرایی و بانک‌های عامل مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: طرح‌های پیشنهادی به دبیرخانه اعتبارات مذکور واقع در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ارسال می‌شود و پس از بررسی و تأیید در کارگروه استانی به بانک‌های عامل معرفی شوند.


مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر اضافه کرد: کل سهم تخصیص یافته در بخش کشاورزی استان مبلغ ۲,۴۱۶,۶۷۹ میلیون ریال در بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون و صندوق کار آفرینی امید است.

خلعتی بیان کرد: از آغاز بررسی طرح‌ها تاکنون در بانک کشاورزی تعداد ۵۰ طرح با مجموع مبلغ ۶۱۱,۷۵۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت و تعداد ۹ طرح با مبلغ ۹۱,۳۷۰ میلیون ریال نیز مصوب و آماده پرداخت شده است.

وی یادآور شد: در بانک توسعه تعاون نیز طرح توسعه واحد جوجه کشی به عنوان یکی از زنجیره‌های مورد نیاز پرورش مرغ گوشتی استان واقع در شهرستان گناوه با مبلغ ۱۵۰,۰۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.


مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر تصریح کرد: همچنین در صندوق کارآفرینی امید تعداد ۱۴ طرح با مبلغ ۳۶,۸۴۰ میلیون ریال پرداخت شده است بنابراین درمجموع تعداد ۶۵ طرح با مبلغ کل ۷۹۸,۵۹۰ میلیون ریال تسهیلات از این محل اعتباری پرداخت شده است.

کد خبر 5500690

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر بانک توسعه تعاون سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر صندوق کارآفرینی امید ساختمان متروپل آلودگی هوا بوشهر کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و خاک ابادان گرد و غبار خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ریزش آوار متروپل آبادان شهید کشاورزی استان بوشهر پرداخت شده جهاد کشاورزی سرمایه گذاری میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال در هر روز افزایش یافت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با اعلام بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی، روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت. 

بر اساس این گزارش، همچنین هر مشتری حقیقی مجاز است از تمامی حساب‌های خود در هر مؤسسه اعتباری، روزانه مبلغ دو میلیارد ریال را به صورت غیرحضوری برداشت کند. این آستانه (حدنصاب) پیش‌تر معادل یک میلیارد ریال تعیین شده بود.

دیگر خبرها

  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سالجاری
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • بانک‌ها بیش از ۵.۶ همت وام ازدواج و فرزند پرداخت کردند
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲