Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در حال حاضر در فصل امتحانات دانش‌آموزان هستیم و امتحانات طبق روال عادی در حال برگزاری است.

وی گفت: امتحان نهایی پایه دوازدهم به صورت کشوری، امتحانات کلاس نهم به صورت هماهنگ استانی و پایه ششم به صورت هماهنگ منطقه‌ای و مابقی پایه‌ها هم به صورت داخلی مدارس، در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امتحان داخلی روز چهارشنبه هفته گذشته به علت آلودگی هوا و پدیده گرد و غبار تعطیل شد که زمان برگزاری آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی در ادامه در خصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان، تصریح کرد: پیش‌ ثبت‌نام کلاس اول ابتدایی شروع شده که والدین با مراجعه به مدرسه برگه سنجش را گرفته و بعد از انجام سنجش ثبت‌نام نهایی می‌شوند.

محمدی با تأکید بر بحث ممنوعیت دریافت هرگونه وجه نقد بجز وجه کتاب و بیمه، گفت: ثبت‌نام برای ‌پایه‌های اول، هفتم و دهم با حضور والدین صورت می‌گیرد، ولی مابقی پایه‌ها نیازی به حضور نیست، همکاران انجام می‌دهند.

وی بهترین مدرسه را نزدیکترین مدرسه به محل سکونت دانش‌آموز دانست و گفت: تحصیل یک دانش‌آموز در مسافتی به مراتب دورتر از محل سکونت او، علاوه بر اینکه موجب تحمیل هزینه‌های اقتصادی بالایی برای خانواده در طول سال تحصیلی می‌شود، سبب هدر رفتن وقت زیادی از دانش‌آموز در رفت و آمد مسیر مدرسه تا محل سکونت و گاها نگرانی والدین از تأخیر فرزندانشان می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: استفاده از سرویس برای تردد دانش‌آموزان از منزل تا مدرسه صرف‌نظر از مشکلات و هزینه‌های اقتصادی که به خانواده‌ها تحمیل می‌کند موجب افزایش بار ترافیکی شهر و آلودگی هوا بویژه در ساعات تعطیلی مدرسه می‌شود، از این رو بهتر است که خانواده‌ها نزدیکترین مدرسه را برای تحصیل دانش‌آموزان انتخاب کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امتحانات خردادماه ثبت نام دانش آموزان نزدیکترین دانش آموزان محل سکونت دانش آموز ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند