Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بر خلاف تکذیب‌های محمد محمدی و یحیی گل محمدی در حال جذب بازیکنان مد نظر سرمربی است.

درویش مذاکره و توافق اولیه با چهار بازیکن اسم و رسم دار فوتبال ایران را در حالی به سرانجام رسانده است که در بین آنها توانسته است قرارداد اولیه با علیرضا بیرانوند و مرتضی پور علی گنجی را نیز امضا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال محرومیت باشگاه بابت عدم پرداخت بدهی ۸۶ هزار دلاری آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی پیشین این تیم باعث شد تا درویش برای گرفتن عکس یادگاری علیرضا بیرانوند و مرتضی پور علی گنجی با پیراهن این تیم دست نگه دارد.

بیرانوند پس از دریافت مجوز از رویال آنتورپ بلژیک اقدامت لازم برای بازگشت به پرسپولیس را انجام داده است. پور علی گنجی نیز پس از توافق در فسخ قرارداد خود با باشگاه چینی به تهران بازگشت و قرارداد با پرسپولیس را امضا کرد تا امور نهایی را در هفته جاری انجام دهد.

باشگاه پرسپولیس قرار است با درآمد حاصل از پیش فروش سهام عرضه اولیه خود در بورس، طلب استوکس را پرداخت کند و سپس از خریدهای جدید رونمایی کند.

درویش در حال رایزنی برای نحوه پرداخت طلب استوکس در هفته جاری است تا با اتمام رقابت‌های فصل جاری بتواند قرارداد با تازه واردها را رسمی کند.

کد خبر 5500717 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس فوتبال فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کمیته ملی المپیک تیم ملی فوتبال کانادا مهدی طارمی فدراسیون فوتبال پرتغال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دراگان اسکوچیچ کانادا فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی

به گزارش "ورزش سه" سرانجام مالکیت کنسرسیوم بانک‌های خریدار سهام 85 درصدی پرسپولیس نهایی و رسمی شد تا در آخرین روز تایم لاین ای اف سی برای صدور مجوز حرفه‌ای این اتفاق نهایی شود و با بارگذاری مدارک لازم بحث مالکیت مشترک سرخابی‌ها پایان یابد.

اما در نهایت کنسرسیومی متشکل از شش بانک مالکیت بخش عمده سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس را در اختیار گرفت که در رأس آن بانک شهر قرار دارد.

بانک شهر 30 درصد سهام پرسپولیس را در اختیار دارد اما با توجه به مدیریت خود بر این کنسرسیوم عملا سهام‌های 5 درصدی اقتصاد نوین، رفاه و صادرات هم زیر نظر بانک شهر خواهد بود و عملا 45 درصد سهام متعلق به این بانک است.

امروز مدیرعامل بانک شهر اعلام کرد تغییری در رأس هرم مدیریتی باشگاه پرسپولیس ایجاد نخواهد شد، چرا که درویش ارتباط بسیار خوبی با مدیران این باشگاه داشته و طی دو سال و چهار ماه حضورش در رأس باشگاه پرسپولیس همکاری مستمری با مدیران این بانک داشته است.

با این شرایط درویش حداقل تا پایان فصل جاری یعنی تا دو ماه دیگر مدیرعامل پرسپولیس خواهد بود و بعد از آن با تغییر ارنج هیئت مدیره مدیرعامل جدیدی انتخاب می‌شود که باز هم با اکثریت نمایندگان بانک شهر در هیئت مدیره احتمال ادامه حضور درویش در مسند فعلی‌اش وجود دارد.

دیگر خبرها

  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی