Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین دوره مسابقات سوپربایک(موتورریس) باشگاهها و دستجات آزاد کشور روز جمعه با حضور ۶۵ ورزشکار از سراسر کشور در هفت کلاس برگزار شد.

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور در پیست مجموعه ورزشی آزادی از روند برگزاری این مسابقات بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه این مسابقه اظهار داشت: ما در این مسابقات شاهد صحنه های جذاب و زیبایی بودیم و این همان چیزی است که در ورزش دنبال آن هستیم، نشاط تحرک، غرور، هویت و انسجام چیزی است که در ورزش وجود داشته و با موفقیت در عرصه مسابقات داخلی و بین المللی به مردم هم این حس شادابی و غرور با پیروزی ایجاد می شود بخصوص که جامعه ورزش قهرمانی ما جامعه بزرگ و جوانی است و می بایست مورد حمایت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با حضور آقای ناظمی در رأس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری و تیم کاری خوبی که دارند من به آینده این فدراسیون خوشبینم و در واقع نوید روزهای خوبی را می دهد و برگزاری چنین مسابقاتی نیاز به حمایت دارد و در واقع کمک به فدراسیون جهت افزایش زیر ساختهای اتومبیلرانی و موتورسواری در چند استان کشور و همچنین نوسازی تجهیزات و کمک به آنها جهت ورود تجهیزاتشان و اخذ مجوز های لازم می تواند نقش بسزایی در کمک به آنها داشته باشد.

رییس کمیته ملی المپیک در پایان گفت :بدون تردید برگزاری چنین مسابقاتی آنهم با وجود چنین جوانان با نشاط و علاقه مند می تواند در افزایش نشاط ،همبستگی،شادابی و غرور در میان مردم نقش مهمی داشته و رسانه ملی که همواره در چنین مواردی در کنار جامعه ورزش کشور و قوت قلب آنها بوده اند نقش بسزایی دارد.

کد خبر 5500752

منبع: مهر

کلیدواژه: سید رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مازیار ناظمی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کمیته ملی المپیک تیم ملی فوتبال کانادا مهدی طارمی فدراسیون فوتبال پرتغال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دراگان اسکوچیچ کانادا اردوی تدارکاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی