Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از اینکه رهبر جریان صدر در توییتی از تصویب قانون جرم انگاری در پارلمان عراق تمجید کرد، توییتر این پیام را مخالف با قوانین خود اعلام کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه مقتدی صدر درباره تصویب قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی توییت کرد، توییتر آنرا مغایر با قوانین و نقض کننده قوانین توییتر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر جریان صدر از تصویب این قانون در پارلمان عراق به شدت تمجید و نماز شکر به جا آورده بود.

«مقتدی صدر» رهبر جریان صدر در عراق، همچنین پس از واکنش غربی ها به ویژه آمریکا با تصویب این قانون،  بیانیه‌ای در ارتباط با جرم‌انگاری عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«(یهود)ستیزی ممنوع است!!!

و عادی‌سازی روابط الزامی!!!

کشتار نمازگزاران در مساجد نیوزیلند و... تروریسم نیست!!!

اسلام‌ستیزی با سوزاندن قرآن‌ها، ممنوعیت حجاب، اجبار به تصویب قانون همجنس‌بازان که در تمام شریعت‌ها ممنوع است، تروریستی توصیف کردن اسلام ممنوع نیست و واجب است!!!

عدم بازگشایی سفارتخانه‌ برای برخی کشورها الزامی نیست!!

و مقاومت در برابر اشغالگران تروریسم است!!!!!

کوچاندن اجباری عرب‌ها از قدس و جلوگیری از ورود آن‌ها اقدامی انسانی است!!!

آیا این همان سیاست شماست؟!!!

ما از اقلیت‌های مسیحی و یهودی محافظت می‌کنیم در حالی که شما عرب‌ها و مسلمانان را اخراج می‌کنید؟

ما اقدام داعشی‌های تروریست را محکوم می‌کنیم در حالی که شما تندروی غرب را تأیید می‌کنید!!!

دیگر چه؟!

بدانید که ما با ادیان سر ستیزه نداریم، بلکه مخالف افراط‌گرایی، تروریسم و ظلم هستیم».

«ند پرایس» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به تصویب قانون جرم‌انگاری عادی‌سازی روابط در پارلمان عراق واکنش نشان داده و گفته بود: «آمریکا نگرانی عمیق خود را از تصویب قانون جرم‌انگاری عاد‌ی‌سازی روابط با اسرائیل توسط پارلمان عراق ابراز می‌کند.»

الزاملی: این قانون نمایانگر اراده واقعی ملت عراق است

همچنین «حاکم الزاملی» نایب رئیس مجلس نمایندگان عراق نیز تصویب این قانون را به مردم عراق تبریک گفت.

وی افزود: این قانون که با اجماع تصویب شود نمایانگر اراده واقعی ملت عراق و تصمیمی ملی و شجاعانه و نخستین موضع از نوع خود در سطح دنیا از حیث جرم انگاری روابط با رژیم صهیونیستی است.

الزاملی گفت: ما از پارلمان‌های عربی و اسلامی هم می‌خواهیم که قوانینی مشابه که برآورده کننده ملتهاست، را تصویب کنند. تلاش مجلس در دوره کنونی تصویب قوانینی است که حافظ امنیت عراق و حامی منافع ملتها و تقویت کننده اقتدار کشور در همه زمینه هاست. از همه نمایندگان ملت به خاطر موضع تاریخی در قبال تصویب این قانون تشکر می کنیم.

سفیر ایران در عراق: تصویب این قانون مایه افتخار است

«محمد کاظم آل صادق»، سفیر ایران در بغداد تصویب قانون جرم‌انگاری عادی سازی روابط با  رژیم صهیونیستی از سوی پارلمان عراق را تاریخی و مایه افتخار دانست.

آل صادق در توییتی نوشت که به نمایندگان ملت برادر عراق در پارلمان این کشور تصویب «قانون تاریخی جرم‌انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی غاصب» را تبریک می گوییم.

وی افزود این قانون بخشی جدید از سلسله مواضع افتخارآمیز و شجاعانه مردم عراق در برابر موضوعات سرنوشت‌ساز امت اسلامی است.

العامری: این قانون نشانه دوستی ملت عراق با فلسطین است

«هادی العامری» رئیس ائتلاف فتح عراق هم درباره این قانون گفت: ما به ملت عراق تصویب قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تبریک می‌گوییم.

وی این قانون را نشانه آگاهی ملت عراق و حب و دوستی به فلسطین دانست و اینکه قدس موضوع اول جهان اسلام است.

وی همچنین از نمایندگان پارلمان عراق هم تمجدید و اعلام کرد: پس از این قانون عادی سازی، دعوت به آن و ترویج آن به مثابه جرمی مستوجب مجازات است.

العامری تصویب این قانون را در راستای حمایت از فلسطین، بالا بردن توان روحیه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و طرح‌های تجاوزکارانه آن و نیز در راستای مخالفت با همه تحرکات رژیم هایی دانست که در راستای عادی سازی روابط با صهیونیستها حرکت می‌کنند.

وی از عادی سازی روابط به مثابه مسلط کردن شمشیر ذلت و هیمنه صهیونیست‌ها بر گردن ملتها و اراضی و ثروتها و سرنوشت نسل‌های آنها نام برد.

یادآور می‌شود که  قانون جرم‌انگاری عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی عصر روز پنجشنبه در جلسه مجلس عراق با حضور 275 نماینده و به‌اتفاق آرا تصویب شد.

این قانون شامل 10 ماده قانونی است و تمام عراقی‌ها در داخل و خارج از کشور را دربر می‌گیرد. تمام نیروهای سیاسی به قانون جرم‌انگاری سازش با رژیم صهیونیستی رأی مثبت دادند.

قانون مزبور عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را برای تمام عراقی‌ها خواه در داخل و یا خارج از کشور اعم از مسئولان و کارکنان دولت و نظامیان و غیرنظامیان و نیز افراد مقیم در عراق و نهادهای دولتی و شوراهای پارلمانی و نیز رسانه‌های عراقی و شبکه‌های اجتماعی و نهادهای جامعه مدنی عراق و شرکت‌های خصوصی و شرکت‌های خارجی و سرمایه‌گذاران خارجی در عراق ممنوع اعلام می‌کند. کسانی که این قانون را نقض کنند، به خیانت عظمی متهم می‌شوند که مجازات آن اعدام است.

تصویب قانون منع عادی سازی روابط با اسرائیل در پارلمان عراقکمیته شیعیان عراق تصویب قانون منع عادی سازی روابط با اسرائیل را تبریک گفتتمجید حزب الله لبنان از تصویب قانون ضد صهیونیستی در پارلمان عراق

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق اخبار عراق جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تصویب قانون جرم انگاری عادی سازی روابط قانون جرم انگاری عادی سازی روابط تصویب این قانون پارلمان عراق ملت عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس

بایرلورکوزن و آلونسو از روی دست رئال مادرید برای چنین برگشت‌های لحظه آخری تقلب کرده‌اند.

طرفداری | تیم ژابی آلونسو هنوز روند شکست‌ناپذیری خود را در این فصل از رقابت‌های باشگاهی حفظ کرده است.

بایرلورکوزن و اشتوتگارت در چارچوب بازی های هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که در حالی که اشتوتگارت تا دقیقه 96 با نتیجه 2-1 پیش بود، در نهایت بایرلورکوزن در ثانیه های پایانی بازی را به تساوی کشاند تا روند شکست ناپذیری خود را حفظ کند. شاگردان آلونسو اکنون 46 بازی بدون شکست در فصل جاری را گذرانده‌اند.

توییتر رسمی باشگاه وولفسبورگ اما واکنش جالبی به بازگشت دوباره تیم ژابی آلونسو داشته و تنها توضیح آن را به نوعی تقلب از روی دست رئال مادرید دانسته است. رئال مادرید سابقه برگشت‌های این چنینی را در کارنامه خود بسیار داشته و اشاره توییتر وولفسبورگ هم به این نکته است.

بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت؛ بازهم حفظ شکست‌ناپذیری در ثانیه آخر تنها توضیحی که میشد داد

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تجمع حامیان و مخالفان قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • وزیر خارجه آمریکا : روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می شود
  • بلینکن: روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می‌شود
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • عراق قانون مجازات همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس