Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-29@12:23:47 GMT

بزرگ‌ترین به‌روزرسانی ویندوز 11 در راه است

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۱۵۲۱

بزرگ‌ترین به‌روزرسانی ویندوز 11 در راه است

ایتنا- به زودی به روز رسانی بزرگ مایکروسافت برای ویندوز 11 برای کاربران عرضه خواهد شد. در این به روز رسانی که تحت عنوان Windows 11 22H2 یا Sun Valley 2 شناخته می‌شود، بسیاری از نقص‌ها برطرف شده و قابلیت‌های جدیدی به این سیستم عامل افزوده خواهد شد. به زودی به روز رسانی بزرگ مایکروسافت برای ویندوز 11 برای کاربران عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این به روز رسانی که تحت عنوان Windows 11 22H2 یا Sun Valley 2 شناخته می‌شود، بسیاری از نقص‌ها برطرف شده و قابلیت‌های جدیدی به این سیستم عامل افزوده خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، گزارش‌های به دست آمده از Windows Latest حاکی از آن است که نسخه RTM به روز رسانی Windows 11 22H2 در ماه‌های مه یا ژوئن برای کاربران عرضه می‌شود و منابع آگاه خاطر نشان کرده اند که این نسخه در 24 مه در دسترس قرار خواهد گرفت.
 
ویندوز 11 از زمان عرضه اش تا کنون در جذب کاربران دچار مشکلات عدیده‌ای بوده است و یکی از اصلی‌ترین دلایل این پدیده محبوبیت بیش از اندازه ویندوز 10 و راحتی کاربران در استفاده از آن نسخه شناخته می‌شود. علاوه بر این پیش نیازهای سیستمی ویندوز 11 نیز مزید بر علت بوده و بسیاری را از نصب این سیستم عامل منصرف کرده است. 
     
با این حال شاید Windows 11 22H2 بتواند با قابلیت‌های خود کاربران را به نصب این نسخه از سیستم عامل ویندوز وسوسه کند. یکی از بزرگ‌ترین تغییرات اعمل شده در این به روز رسانی به تغییر ظاهر کلی ویندوز ویندوز 11 مربوط می‌شود. در حالی که این سیستم عامل جدید طراحی کاملا منحصر به فردی دارد اما بسیاری از نرم افزارها نتوانستند با این تغییرات همراه شوند و همچنان به طراحی چندین ساله خود پایبند مانده اند.
 
این امر موجب شده است که ویندوز 11 به کاربران حس ناتمام بودن القا کند. ظاهری یکپارچه در سراسر این سیستم عامل می‌تواند مشکل یاد شده را برطرف کند و بسیاری از ابزارهای پرکاربرد نظیر Task Manager با ظاهری جدید و مطابق با ویندوز 11 عرضه خواهند شد.
 
با این حال یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های دیگر این به روز رسانی بهینه سازی‌های مرتبط با منوی استارت و تسک بار است. ویندوز 11 در ابتدا در غیاب قابلیت‌های کلیدی نظیر امکان درگ و دراپ نرم افزارها و اسناد برای پین کردن سریع آنها در تسک بار عرضه شد که امیدواریم این مشکل در به روز رسانی بعدی حل بشود.
 
عرضه چنین قابلیت‌های پر کاربردی موحب می‌شود که تجربه استفاده از ویندوز 11 برای کاربران بهتر از قبل بشود. این سیستم عامل اگرچه توانسته است تا حدی انتظارات را بر آورده کند اما هنوز پتانسیل بسیار زیادی برای بهبود و پیشرفت دارد و احتمالا Windows 11 22H2 بتواند به برخی از آنها جامه عمل بپوشاند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: مایکروسافت به روز رسانی ویندوز 11 روز رسانی سیستم عامل برای کاربران خواهد شد ویندوز 11

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس

قیمت سنگ در ارزان‌ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می‌رسد. ارزان‌ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

منبع: خبر آنلاین

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • آینده رقابت متا با غول‌های هوش مصنوعی
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد