Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پنجشنبه بود که فدراسیون فوتبال کانادا در توئیتی اعلام کرد که بازی مقابل ایران لغو شد و تیم ملی حق ندارد برای برگزاری بازی دوستانه به این کشور سفر کند. آن هم دقیقا چند ساعت بعد از اینکه کادر فنی تیم ملی لیست بازیکنان دعوت شده برای این بازی را اعلام کرده بود. حالا میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال درباره این اتفاق و لغو یکطرفه توسط کانادایی ها گفت:« بعد از امضای قرارداد مشکلات شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلات ما ورزشی و قراردادی نبود بلکه از توییت چند نفر شروع شد. کانادایی ها در ابتدا گفتند مشکلی در میزبانی نیست.»

سرپرست فدراسیون در ادامه درباره اینکه فدراسیون فوتبال می تواند غرامت بگیرد یا خیر؟ گفت:« در قرارداد غرامت وجود دارد اما مبلغی تعیین نشده است اما از طریق وکلای خود موضوع لغو را پیگیری می‌کنیم.»

256 251

کد خبر 1635567

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اردوی تیم فوتبال جوانان زیر ۲۰ سال ایران در حالی ادامه دارد که با تصمیم کادر فنی و هماهنگی‌های صورت گرفته بازی‌های تدارکاتی برای آنها در نظر گرفته شده است.

از این رو تیم ملی جوانان کشورمان ساعت ۱۶ عصر امروز مقابل تیم فوتبال هوادار دیداری دوستانه را در زمین چمن شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند.

نتیجه این بازی به همراه گزارش تصویری متعاقبا از سایت فدراسیون فوتبال منتشر می‌شود.

کد خبر 6098959

دیگر خبرها

  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • توضیحات میرشاد ماجدی درباره استعدادیابی 9هزار بازیکن تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • مورد عجیب عبدالله
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران