Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فدراسیون فوتبال کانادا اعلام کرد که بازیکنان تیم ملی فوتبال کانادا نگرانی‌های خودشان را درباره بازی دوستانه با ایران ابراز کردند و بر این اساس فدراسیون فوتبال کانادا تصمیم گرفت بازی دوستانه با ایران را لغو کند. در واقع بازیکنان تیم ملی کانادا درباره حضور در این دیدار دوستانه با ایران نگران بودند و به همین خاطر فدراسیون فوتبال کانادا تصمیم به لغو بازی دوستانه با ایران گرفت تا فشارهای چند روز قبل از سوی افراد و مسئولان مختلف را کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال کانادا همچنین اعلام کرد که هیچ هزینه‌ای به تیم ایران برای این دیدار دوستانه پرداخت نکرده است. این درحالی است که مقامات ایرانی به رسانه‌های داخلی گفته بودند که فدراسیون فوتبال کانادا ۴۰۰ هزار دلار برای این بازی دوستانه به آنها پرداخت می‌کند که در این صورت برای اولین بار در بیش از دو دهه گذشته فدراسیون فوتبال ایران از یک بازی دوستانه سود مالی می‌برد.

حالا اما فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید برای لغو این بازی از طریق فیفا به دنبال خسارت است. معاون وزیر ورزش ایران اعلام کرده است که این تیم به دنبال ۱۰ میلیون دلاری خسارت از کانادایی‌ها است.

این مسابقه صبح پنج‌شنبه به طور ناگهانی در یک توییت کوتاه در تویئتر فدراسیون فوتبال کانادا لغو شد.
فدراسیون فوتبال کانادا عصر همان روز بیانیه‌ای صادر کرد و گفت که این مسابقه را برای آماده‌سازی تیم فوتبال کانادا برای جام جهانی آینده در قطر در اواخر سال جاری سازماندهی کرده است.

در همین راستا فدراسیون فوتبال ایران و کانادا کپی این قرارداد بازی دوستانه را به CBC نیوز ارسال نکردند و تاکید کردند این قرارداد محرمانه است.

تیم ملی فوتبال ایران در ادوار گذشته نیز قبل از جام جهانی برای برگزاری دیدارهای دوستانه خود با مشکل مواجه بود، این در حالی است که بیش از ۴۰ هزار بلیت برای این دیدار فروخته شده بود و فدراسیون فوتبال کانادا قرار است هزینه این بلیت ها را به کسانی که اقدام به خرید کردند پرداخت کند.

256 251

کد خبر 1635581

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال کانادا دوستانه با ایران بازی دوستانه فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد

موج جدید مهاجرت تکواندو در روزهای اخیر به شدت رو به افزایش است در روزهای اخیر فرزان عاشورزاده نیز به آمریکا مهاجرت کرد در سالهای اخیر تکواندو کاران زیادی نیز پناهنده و مهاجرت کرده اند از جمله آنها کیمیا علیزاده ،دینا پوریونس،پریسا فرشیدی،یونس فضلی و....

یونس فضلی تکواندو کار ایرانی که به کانادا مهاجرت کرده است مدرس کوکیوان در کشور کانادا شد

مرکز آموزش فدراسیون جهانی "کوکی وان" نام دارد که تکواندوکاران سراسر دنیا باید برای حضور در میادین رسمی و بین المللی احکام خود را از طریق شرکت در آزمون‌های این مرکز، بین المللی کنند.

دیگر خبرها

  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • واکنش کره شمالی به تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران
  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • بررسی ادعاهای تازه بی‌بی‌سی در مورد پرونده نیکا شاکرمی
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها