Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش همشهری آنلاین، پویش سدا با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۱، با عنوان سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» از سوی مقام معظم رهبری، با ۲ هدف «ترویج فعالیت کسب‌وکارهای تولیدی و دانش‌بنیان» و «تبیین اهمیت شعار سال به‌عنوان کار ویژه‌ رسانه‌ای» برگزار می‌شود. در این پویش، شرکت‌ها، مؤسسات و بنگاه‌های تولیدی، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها می‌توانند محتوای اختصاصی خود را در قالب متن (مقاله، خبر، گزارش، مصاحبه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..)، عکس، ویدئو و پادکست و با استفاده از تخفیف (تا سقف ۸۰ درصد) در رسانه‌های منتخب مؤسسه همشهری منتشر کنند.
سایت خبری همشهری آنلاین، روزنامه همشهری، ضمیمه نیازمندی‌های همشهری، مجله دانستنیها و حساب‌های کاربری مؤسسه همشهری در شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان رسانه‌های منتخب پویش سدا درنظر گرفته شده است.
بنا بر این گزارش، بسته‌های این پویش با هدف استفاده طیف وسیع و متنوعی از کسب‌وکارها (شرکت‌های بزرگ تولیدی تا استارت‌آپ‌های نوپا) طراحی شده تا این مؤسسات و بنگاه‌ها با هر سطح از بودجه بتوانند از آنها استفاده کنند.
فرایندهای اجرایی این پویش از طریق سایت «همشهری مارکت» به نشانی www.hamshahrimarket.com صورت می‌پذیرد و شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها می‌توانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی، پس از ثبت‌نام، فرایند سفارش، ارسال و پیگیری انتشار محتوای خود را انجام دهند. این پویش از اول خرداد آغاز و تا پایان سال۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

کد خبر 679417 برچسب‌ها همشهری روزنامه استارت‌آپ تکنولوژی (فناوری) دانش بنیان چندرسانه‌ای - همشهری آنلاین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری روزنامه استارت آپ تکنولوژی فناوری دانش بنیان استارت آپ ها دانش بنیان شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به کمک این وزارتخانه برای رفع موانع اخذ مجوز شرکت‌های دانش بنیان، گفت: ۳۹ شرکت دانش بنیان در چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف حضور داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • مالکیت فکری پشتوانه اقتصاد دانش‌بنیان
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان