Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مصطفی بحرینی گفت: در پی درگیری دیشب شکارچیان و محیط بانان در پناهگاه حیات وحش دره باغ بوانات یک محیط بان و یک همیار محیط زیست جان خود را از دست دادند و یک همیار دیگر محیط زیست نیز زخمی شد.   دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با اعلام این خبر از صدور دستورات قضایی و آغاز تحقیقات پلیسی در راستای شناسایی و دستگیری قاتلان از ساعات اولیه وقوع حادثه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او گفت: همیار محیط بانی که در این حادثه زخمی شده است با کمک امدادگران هلال احمر استان به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار دارد و برخورد قاطعانه و بدون اغماض با ضاربین متواری در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد. باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان فارس شهادت دو محیط بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت

علی اصغر چگینی دادستان عمومی و انقلاب شفت گفت: پرونده قضائی در راستای حریق شب گذشته بازارچه امامزاده ابراهیم (ع) شفت تشکیل شد.

وی پس از بازدید میدانی از بازارچه امامزاده ابراهیم ادامه داد: این آتش سوزی از ساعت ۱۲ شامگاه چهارشنبه آغاز شد و ده‌ها واحد مسکونی و تجاری به طور کامل در آتش سوختند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت گفت: ضمن تشکیل پرونده قضائی، دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده و علت حریق پس اعلام نظر کارشناسان متخصص امر مشخص خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تلاش برای افزایش ضریب حفاظت گوزن زرد در ارسنجان
  • آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • آغاز اجرای طرح پاکسازی طبیعت در استان مرکزی
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبرها انجام داد
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبر‌ها انجام داد
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد