Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان برای دیدار با رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا و تماشای مسابقات جام امام رضا (ع) به مشهد می‌رود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع) با حضور ورزشکارانی از 9 کشور طی روزهای 8 و 9 خرداد ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای حضور در این رویداد، از مسئولان مختلفی دعوت شده است. بر همین اساس «دهلان الحمد» رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا امشب به مشهد می‌رود. همچنین از حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز دعوت شده تا از نزدیک نظاره‌گر این رویداد باشد.

قرار است فردا (یکشنبه) دیداری میان سجادی و الحمد برگزار شود. یکی از مسائل مهمی که در نشست این دو مسئول عالی‌رتبه ورزش ایران و کنفدراسیون آسیا مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، طرح احداث کمپ آموزشی دوومیدانی غرب آسیا است.

سجادی خطاب به افراد پناهنده: چرا در قالب تیم‌های ورزشی، ورزشکاران را بدنام می‌کنید؟

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ورزش حمید سجادی دوومیدانی وزارت ورزش و جوانان ورزش حمید سجادی دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است

کیوان خوشبخت رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: فضا‌های‌ورزشی به ۲ بخش روباز و پوشیده تقسیم می‌شود و طبق قانون باید ۵۰ درصد از فضای ورزشی هر شهرستان توسط اداره ورش و جوانان و مابقی آن توسط سایر ارگان‌ها و نهاد‌های دیگر مانند آموزش و پرورش دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور احداث شود.

وی اضافه کرد: ارتقای سرانه فضای‌ورزشی تنها از عهده این اداره خارج است و باید سایر ارگان‌ها نیز در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند و اداره ورزش و جوانان تنها در اماکنی می‌تواند سرمایه‌گذاری کند که مالکیت آن در اختیار این اداره باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد ادامه داد: در طرح تفصیلی جدید این شهر، ۲ فضای بزرگ در محله تپه هما و بلور پرستار به عنوان فضای ورزشی در نظر گرفته شده است که می‌تواند در ارتقای شاخص فضای‌ورزشی این شهرستان بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد نیز اظهار کرد: این سفر ۲ مصوبه ورزشی شامل احداث سالن چند منظوره و زمین چمن مصنوعی داشت که هر ۲ طرح در مرحله برگزاری مناقصه قرار دارند.

خوشبخت افزود: هم اکنون ۳ چمن مصنوعی در مناطق روستایی و در روستا‌های آزاد، حاجی آلی کند و کولتپه در دست احداث است و بیش از ۷ هزار مترمربع چمن مصنوعی برای روستا‌های برده‌رشان واقع در بخش مرکزی و روستا‌های شهر خلیفان تامین شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد همچنین اضافه کرد: اعتبار خرید چمن‌مصنوعی از محل سه درصد درآمد‌های نفتی و قرارداد‌های بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت نفت در راستای حمایت از مناطق محروم تامین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار