Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امید منفرد و سکینه باقری ۲ نماینده ورزش استان استان به عضویت مجمع فدراسیون ورزش کارگری ایران انتخاب و معرفی شدند.

منفرد به عنوان رئیس کمیسیون مربیان ورزش کارگری و باقری به عنوان نماینده بانوان ورزشکار کارگر سراسر کشور انتخاب شدند.

اسماعیل عبادی مربی وملی پوش ارزنده استان هم به مدت چهار سال به عنوان کارشناس خبره وعضو اصلی هیأت رییسه فدراسیون تیرکمان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست شمس آذر در خانه

در ادامه رقابت‌های لیگ یک فوتبال و در بازی‌های هفته سی و دوم، تیم شمس آذر قزوین در خانه با حساب ۲-۱ به شهرداری همدان بازی را واگذار کرد.

این بازی در حالی در ورزشگاه سردار آزادگان با این نتیجه به اتمام رسید که شمس یک نیمه پیش بود، اما در پایان نود دقیقه تلاش بازی را واگذار کرد.

شمس آذر قزوین با این شکست یک پله سقوط و در مکان سیزدهم لیگ ایستاد.

برنز تکواندوکار استان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

در ادامه رقابت‌های تکواندو انتخابی آزاد تیم ملی نوجوانان دختر، زهرا اله وردی موفق شد با چهار پیروزی مقابل رقبا و یک شکست به مدال برنز این رقابت‌ها برسد و به اردوی تیم ملی تکواندو نوجوانان راه پیدا کند.

این مسابقات زیر نظر استاد فاطمه صفرپور سرمربی تیم ملی نوجوانان به عنوان کمیته فنی در تهران پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خبرهای ورزشی مسابقات ورزشی انجمن های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پیکان یک بازی مهم را مقابل مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پشت سر گذاشت. دیداری که باعث شد بازیکنان جوان این باشگاه دیده شوند و راه خود به سمت آینده را باز کنند.

این تیم برای بازی در جام حذفی مجبور شد به رفسنجان سفر کند و بامداد روز جمعه به تهران برسد. عصر جمعه، ریکاوری خودروسازان انجام شد و از امروز، تمرینات عادی دنبال می‌شود اما رضا عنایتی با یک چالش جدی مواجه شده است.

او باید تیمش را روز دوشنبه به دومین بازی خارج از خانه پیاپی اعزام کند. این بار، شمس آذر حریف پیکان در لیگ برتر است. یک بازی سخت دیگر. نکته مهم ماجرا، زمان برگزاری این بازی است. عنایتی و شاگردانش مجبورند یک روز زودتر از سایر تیم‌ها در قزوین به میدان بروند آن هم در حالی که مقابل مس رفسنجان، بازی به 120 دقیقه و ضربات پنالتی کشیده شد و سپس یک سفر نسبتا طولانی پیش آمد.

این مسائل سبب خستگی بازیکنان و حساسیت در تقسیم انرژی، مدل تمرینات تاکتیکی و سرعت عمل در آنالیز شمس آذر شده و چالش بزرگی برای عنایتی به وجود آورده است.

هفته گذشته از سوی باشگاه پیکان، در خواست تغییر زمان بازی به مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال شد اما زمان این دیدار ثابت ماند تا مشکل خودروسازان افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • کیلین مورفی با دنباله‌های «۲۸ روز بعد» همراه می‌شود
  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد