Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظری گفت: در فاز اول اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها عملکرد وزارت خانه‌ها دارای نقاط قوت و هم ضعف‌هایی بود و باید نقاط قوت در گام دوم تقویت و نقاط ضعف شناسایی و برطرف شود تا آثار و مشکلات آن بر روی مردم کمتر شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص آخرین وضعیت مردمی سازی یارانه‌ها گفت: طرح مردمی سازی یارانه ها یکی از نقاط مشترک مجلس و دولت بوده که مدل ارائه یارانه ها از ابتدای زنجیره مستقل شود که اصل طرح بسیار خوب و ضروری است و همه باید کمک کنند تا به سرانجام برسد و منافع آن به نفع مردم تمام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از ایرادات مهم نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طرح مردمی سازی یارانه ها در خصوص مکانیزم اجرایی وزارتخانه های مختلف از جمله جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت ، اقتصاد و دارایی و وزارت دادگستری در حوزه تعزیرات است که باید مکانیزم اجرایی خودشان را ارائه می دادند.

نظری بیان کرد: متأسفانه علیرغم ضروری بودن اجرای اصل طرح مردمی سازی یارانه ها ولی به مکانیزم اجرایی شدن آن به طور دقیق پرداخته نشد و زمانی که طرح شروع شد نداشتن مکانیزم اجرایی مشکلات زیادی را هم برای مردم و هم مسئولین ایجاد کرد و به نوعی برخی سردرگم بودند و برخی اختلافات و سردرگمی ها موجب سوء استفاده کردن دشمنان قسم خورده از این طرح بسیار خوب شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه دولت با بررسی دقیق مکانیزم اجرایی در حال رفع مشکلات است و به نظر می رسد جراحی اقتصادی مراحل تکمیلی خود را طی کند و به زودی کشور از فاز اول اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها که آرد واحدهای صنعتی، نهاده ها و روغن نباتی بود عبور خواهد کرد.

نماینده مردم خمین در مجلس اضافه کرد: مرحله دوم اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها در دست اجرا است که مراقبت های لازم در حال انجام و مشکلات در حال بررسی و رسیدگی است و امیدواریم مشکلاتی که در فاز اول این طرح وجود داشت در فاز دوم آرد سنتی برطرف شود.

وی خاطر نشان کرد: در فاز اول اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها عملکرد وزارت خانه ها هم دارای نقاط قوت و هم ضعف هایی بود و باید نقاط قوت در گام دوم تقویت و نقاط ضعف شناسایی و برطرف شود تا آثار و مشکلات آن بر روی مردم کمتر شود.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها مکانیزم اجرایی نقاط قوت فاز اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها

دریافت 35 MB کد خبر 6092611

دیگر خبرها

  • نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس