Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از پایان سفر خود به شهرستان های بهارستان و رباط کریم و شهر جدید پرند با انتشار پیامی در فضای مجازی از قول خود به مردم این شهرستان ها برای پیگیری و حل مشکلات ایشان سخن گفت.


پیگیر مشکلات مردم شهرستان های بهارستان و رباط کریم هستم


به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از پایان سفر خود به شهرستان های بهارستان و رباط کریم و شهر جدید پرند با انتشار پیامی در فضای مجازی از قول خود به مردم این شهرستان ها برای پیگیری و حل مشکلات ایشان سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی در این پیام که در فضای توییتر منتشر شد آورده است:
‏بازدید از مناطق مختلف شهرستان های بهارستان و رباط کریم و شهر جدید پرند در کنار شرکت در  شوراهای اداری دو شهرستان و گفتگو با نخبگان، بیش از ۱۳ ساعت طول کشید.
به مردم قول دادم به نمایندگی پیگیر طرح مشکلات و حل مشکلات آنها در دولت باشم.
دولت مردمی صادق الوعد است.

گفتنی است وزیر فرهنگ امروز صبح به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهور به شهرستان های بهارستان، رباط کریم و شهر جدید پرند سفر کرد و از نزدیک به بررسی مشکلات این شهرستان ها پرداخت.


انتهای پیام/


 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهرستان های بهارستان و رباط کریم رباط کریم و شهر جدید پرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ برابری طرح حوزه راه شهرستان مهریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمد رستگاری در دیدار با احمد آخوندی سرپرست فرمانداری شهرستان مهریز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده حوزه راه در شهرستان مهریز گفت: طی حدود ۳۰ ماه گذشته (در دولت سیزدهم) تعداد قرارداد‌های طرح‌های حوزه راه از ۱۲ به ۵۲ مورد و میزان ریالی آن نیز از ۳۱ به ۳۰۸ میلیارد تومان افزایش یافته که نشان دهنده رشد ۱۰ برابری است.

وی با تشریح طرح‌های بزرگ روشنایی بزرگراه یزد – مهریز، محور زردین – منشاد، روکش محور‌های اصلی، تبدیل آبنما محور گردکوه – بهادران به پل، ایمن‌سازی محور مهریز – تنگچنار، ساماندهی میدان ورودی شهر، روکش محور مروست و ... افزود: انجام برخی از طرح‌های و تعریف طرح‌های جدید در راستای خدمت‌رسانی به مردم نیازمند تزریق اعتبارات استانی و ملی است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد در رابطه با مشکلات و مسائل حوزه حمل‌ونقل شهرستان مهریز نیز، تصریح کرد: با راه‌اندازی سامانه اعلام بار مجازی در شهرستان ضمن رفع مشکلات عمده حوزه حمل‌ونقل، می‌توانیم شاهد برقراری عدالت بین رانندگان و توزیع بار عادلانه باشیم.

سرپرست فرمانداری مهریز در این دیدار بر ساماندهی مسیر سنتو ورودی مهریز از سمت استان کرمان و رفع مشکلات حوزه راهداری و مشکلات حوزه حمل و نقل رانندگان تاکید کرد.

احمد آخوندی ادامه داد: باید بر اساس طرحی منظم و استاندارد مسیر سنتو با همکاری کسبه سروسامان یابد و از این اوضاع نابسامانی درآید.

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • رشد ۱۰ برابری طرح حوزه راه شهرستان مهریز