Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک موناکو معتقد است که هافبک هلندی بارسا باید در ارسال پاس های نهایی بهتر کار کند. 

سسک فابرگاس از وضعیت خط هافبک بارسلونا می گوید.

طرفداری | به گزارش رادیو کاتالونیا، سسک فابرگاس، هافبک سابق آکادمی لاماسیا و بارسلونا در مورد وضعیت بازیکنان جوان خط هافبک این تیم مصاحبه ای انجام داده است که آن را در زیر می خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پدری حقیقتا فوق العاده است و به یک سوپراستار تبدیل خواهد شد. این پسر بیش از حد خوب است و به نظرم این که مربی بخواهد هر روز او را به زمین بفرستد، کاملا طبیعی است. 

گاوی هم باید در بارسا بماند. او تنها 17 سال دارد و در سخت ترین شرایط ممکن برای بارسلونا به میدان رفته است. او از جان مایه می گذارد، در تمام دوئل ها شرکت می کند و شخصیت فوق العاده ای از خودش نشان می دهد. سن او را فراموش نکنید؛ گاوی هنوز هم می تواند پیشرفت کند.

 وضعیت فرنکی دی یونگ؟ وقتی انتظارات بالا هستند، کار برای بازیکن سخت می شود. من به شخصه فرنکی را خیلی دوست دارم، او به خوبی توپ را حمل می کند، خط شکن است و به نظرم تنها باید در ارسال پاس نهایی بهتر شود.  

اخبار داغ 

پیام حسن یزدانی به مردم آبادان: ناراحتی شما خواهران و برادرانم ناراحتی من هم هست استوری سیدجلال حسینی در واکنش به صعود ملوان به لیگ برتر / عکس جشن با شکوه قهرمانی آاس رم در سطح پایتخت ایتالیا / عکس غیبت 6 بازیکن در بازی تمرینی امروز رئال مادرید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!

به گزارش "ورزش سه"، سه ماه پیش و پس از کش‌وقوس‌های فراوان اعلام شد بایرن مونیخ و توماس توخل در پایان فصل جاری به همکاری خود خاتمه خواهند داد ولی این سرمربی می‌تواند تا پایان فصل روی نیمکت باواریایی‌ها بنشیند.

در چنین شرایطی، جست‌وجوهای بایرن مونیخ برای یافتن مربی جدید آغاز شده و نام‌های زیادی نیز تاکنون پیرامون آن‌ها مطرح شده است. 

اخیرا مارکا ادعا کرد بایرن روی زیدان علاقه خاصی دارد و با او تماس‌هایی نیز گرفته شده اما هموطن زیزو معتقد است این انتقال اصلا منطقی نیست.

دسایی، ملی‌پوش سابق فرانسه، به اکیپ گفت: «بایرن فقط چند بازیکن دارد که با فلسفه زیدان و سیستم 3-3-4 او مطابقت دارند. باشگاه باید برای تغییرات و تطبیق خود با نیازهای زیدان، پول زیادی خرج کند. بایرن برای فراهم کردن شرایطی مطلوب زیدان به یک تغییر اساسی نیاز دارد. این انتقالی منطقی برای هیچکدام محسوب نمی‌شود. در حال حاضر زیدان ترجیح می‌دهد در کنار خانواده‌اش بماند تا اینکه مربی بایرن شود.»

دیگر خبرها

  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند
  • تبدیل وضعیت رانندگان استیجاری ایثارگر چه زمانی انجام می‌شود؟
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • راهکارهای خانگی برای درمان معده‌دردهای خفیف