Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال در رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی با محصول «شیر جو فراسودمند» شرکت خواهد کرد.

فهیمه لطفیان دانش آموخته واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره شرکت در رویداد عصر امید و تولید محصولی نوین گفت: از آنجایی که گرایش مصرف به محصولات سلامت محور در جامعه افزایش یافته و همچنین شاهد فقدان غذا‌های تخصصی ورزشکاران و گیاه خواران، بیماران خاص و یا دارای آلرژی هستیم، ضرورت تولید محصول شیر جو فراسودمند احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به خواص شیر جو دوسر و ارزش غذایی آن اشاره و تصریح کرد: از مغذی‌ترین شیر‌های گیاهی با چربی بسیار کم و منبع ارزشمندی از مواد مغذی است. این شیر منبع بسیار مهمی از ویتامین A و B، آهن و گزینه بسیار مناسبی برای عدم تحمل لاکتوز و یا گیاه خواران است.

دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال ادامه داد: حفظ سلامت بیماران قلبی با کاهش کلسترول خون، محافظت از سلامت استخوان و سرطان به خصوص روده، مواد حساسیت زا و محرک کم و ... از دیگر ویژگی‌های شیرجو فراسودمند است.

لطفیان با بیان اینکه شیرجو فراسودمند قابلیت استفاده در ماست، خامه، دسر و ... را دارد، افزود: کودکان، ورزشکاران، گیاه خواران و افراد دارای رژیم غذایی و بیماران خاص می‌توانند از این شیر استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: طعم و مزه متعادل و قابل قبول، قابلیت ایمن سازی، تأثیرات کم زیست محیطی در انتشار گاز‌های گلخانه ای، امکان تولید انواع مختلف فرآورده ها، ماندگاری بالای محصولات، محبوبیت بالا در بین شیر‌های گیاهی، امکان غنی سازی با امگا ۳ و آهن و امکان استفاده از تفاله به عنوان گوشت گیاهی یا در خوراک دام از جنبه‌های کاربردی و نوآوری ایده شیر جو فراسودمند است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شیر جو دانشگاه آزاد رویداد عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی دانش آموخته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری