Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا صفاری با اشاره به واگذاری هزار و ۷۶۰ هکتار زمین به سرمایه گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گفت :بیشترین حجم اراضی واگذار شده با ۵۷۵ هکتار به شهرک صنعتی خرمدشت در شهرستان تاکستان اختصاص دارد و شهرک‌های صنعتی کاسپین در شهرستان آبیک با ۳۶۶ و لیا در شهرستان قزوین با ۳۵۴ هکتار در ردیف بعدی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اراضی واگذار شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین به سرمایه گذاران، ۶۱۳ هکتار به واحد‌های بهره برداری شده اختصاص دارد و سایر اراضی مربوط به طرح‌های تولیدی در دست اجرا است که مراحل اجرایی و ساخت و ساز را پست سر می‌گذارند.

صفاری با بیان اینکه علاوه بر شهرک‌های صنعتی در پی جذب سرمایه گذار در نواحی صنعتی که در کنار شهر‌های کوچک قرار دارند نیز هستیم، اظهار داشت: از مجموع اراضی واگذار شده، ۷۵ هکتار مربوط به نواحی صنعتی استان قزوین بوده که عمدتا جهت ساخت واحد‌های تولیدی کوچک اختصاص یافته است.

 در ۲ ماهه سال جاری نیز ۲۰ هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین در اختیار سرمایه گذاران جدید قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: اراضی موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی پس از آماده سازی و ایجاد زیرساخت شامل تسطیح زمین، خیابان کشی و جدول کشی و ساخت معابر، انتقال آب، برق و گاز و سایر خدمات به سرمایه گذاران واگذار می‌شود.

دولت هزینه‌های زیادی را در حوزه آماده سازی و ایجاد زیرساخت در شهرک‌های صنعتی متقبل می‌شود تا ضمن کاهش هزینه‌های سرمایه گذاری در بخش تولید، موجب رونق جذب سرمایه گذاری صنعتی شود.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی نواحی صنعتی سرمایه گذاران شهرک ها و نواحی صنعتی صنعتی استان قزوین نواحی صنعتی استان شهرک های صنعتی سرمایه گذاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار

جلسه بررسی مسائل شهرک صنعتی و ساماندهی و توسعه  با حضور میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان و مسئولین شهرستان انار در فرمانداری شهرستان برگزار شد .

در این نشست محسن صالحی فرماندار انار گفت: دویست هکتار زمین جهت نصب پنل خورشیدی در شهرک صنعتی اناراختصاص داده شده است و هزینه زمین جهت نصب پنل در اقساط ده ساله گرفته خواهد شد .

وی همچنین در خصوص اجرای این طرح در روستا‌ها گفت: زمین‌های اطراف روستا اگر ملی باشند واگذار می‌شوند و اگر ملی نباشند بوسیله جهاد کشاورزی در اسرع وقت جهت اجرای طرح پنل خورشیدی تغییر کاربری خواهد شد.

در شهرستان انار ۹۶۵کیلو وات پنل خورشیدی نصب گردیده و ۱۲۰۰کیلو وات در مرحله عقد قرارداد است.

در این جلسه مسائل مربوط به شهرک صنعتی شهرستان، ساماندهی و توسعه شهرک صنعتی شهرستان در حوزه پنل‌های خورشیدی بررسی و تصمیمات لازم صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد