Web Analytics Made Easy - Statcounter

 افرادی که مایل به دریافت وام طرح حاتم هستند باید سند ملکی متعلق به خود و جواز کسب خود را به بانک توسعه تعاون ارائه دهند. متقاضیان برای گرفتن این وام باید دارای سپرده قرض الحسنه در یکی از شعب بانک توسعه تعاون باشند. سود این وام 18 درصد و مدت زمان بازپرداخت آن 48 ماه است. ضمنا متقاضیان باید حق کارشناسی ملک و تشکیل پرونده را هم بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط دریافت وام 3 میلیارد تومانی

از شرایط مهم برای دریافت وام طرح حاتم، فعالیت متقاضی در بخش تولید یا خدمات است. ضمن اینکه متقاضیان باید برای گرفتن این وام جواز کسب هم داشته باشند. نداشتن بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی هم از دیگر شرایط لازم برای دریافت این وام است.

مبلغ اقساط برای این مقدار تسهیلات، به همراه میزان سود و مدت زمان مشخص شده، تقریبا 88 میلیون و 124 هزار و 999 تومان است. کل سود این مقدار وام هم به یک میلیارد و 229 میلیون و 999 هزار و 944 تومان می‌رسد.

گذری بر تاریخچه بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون به منظور کمک به توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور، حمایت مالی و اعتباری از انتقال فعالیت‌ها،  فراهم نمودن بستر مناسب برای توسعه مشارکت بخش غیردولتی در فعالیت‌های اقتصادی، تخصیص منابع و کمک به تامین سرمایه کارآفرینان و… تشکیل شد. همین مجموعه در حال حاضر انواع خدمات مالی و بانکی مجاز را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این بانک تندیس‌های سومین آیین تجلیل از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور، عملکرد بنگاه‌های اقتصادی برتر جهش تولید 1399، جایزه مسئولیت اجتماعی سال 1400 و … است.

منبع: جدید پرس

منبع: فردا

کلیدواژه: وام خرید کالا وام 3 میلیارد تومانی اقساط وام 3 میلیارد تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال در هر روز افزایش یافت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با اعلام بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی، روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت. 

بر اساس این گزارش، همچنین هر مشتری حقیقی مجاز است از تمامی حساب‌های خود در هر مؤسسه اعتباری، روزانه مبلغ دو میلیارد ریال را به صورت غیرحضوری برداشت کند. این آستانه (حدنصاب) پیش‌تر معادل یک میلیارد ریال تعیین شده بود.

دیگر خبرها

  • سهمیه ارز سفر حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند