Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@00:41:36 GMT

رشد ۶۳ درصدی سجامی‌ها در ماهی که گذشت

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۲۷۷۵

به گزارش بورس تابناک، مدیریت راهبری سامانه جامع اطلاعات مشتریان «سجام» اعلام کرد: بر اساس اطلاعات گزارش ماهانه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در خصوص اردیبهشت ماه امسال، تعداد ۳۰۳ هزار و ۳۷ ثبت نام از سوی سرمایه گذاران حاضر در بازار سرمایه در سامانه «سجام» صورت گرفته که در مقایسه با اولین ماه سال جاری با رشدی بیش از ۱۰۰ درصدی (معادل ۱۵۱ هزار نفر) و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز با عبور از ۲۰۵ هزار سهامدار در این ماه به ۲۰۵ هزار و ۱۶۲ مورد رسیده که در مقایسه با فرودین ماه سال جاری با رشدی بیش از ۶۳ درصدی (معادل ۷۹ هزار نفر) مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است، بر اساس آمار منتشر شده، در فرودین ماه ماه امسال تعداد ثبت نام در سامانه «سجام» ۱۵۱ هزار و ۶۶۲ و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز ۱۲۵ هزار و ۸۸۴ مورد بوده است.

همچنین بر اساس این گزارش تعداد نفرات ثبت نام شده در سامانه «سجام» در اردیبهشت ۱۴۰۱ به تفکیک هر استان حاکی از آن است که ۵ استان «تهران با ۵۶ هزار و ۲۳۵ مورد، کرمانشاه با ۲۱ هزار و ۶۰۲ مورد، فارس با ۱۹ هزار و ۳۰۶ مورد، خراسان رضوی با ۱۸ هزار و ۷۱۶ مورد و خوزستان با ۱۶ هزار و ۳۵۱ مورد» در صدر بیشترین ثبت نام شده‌ها در کل کشور قرار دارند.

از سویی دیگر بر اساس آمار‌های منتشر شده، ۵ استان «خراسان جنوبی با یک هزار و ۶۷ مورد، ایلام با یک هزار و ۵۰۵ مورد، چهارمحال و بختیاری با یک هزار و ۷۸۴ مورد، سمنان با یک هزار و ۹۱۵ مورد و یزد با ۲ هزار و ۱۸۱ مورد مورد» در انتهای لیست کمترین ثبت نام شده‌ها در سامانه سجام در بین سایر استان‌ها قرار دارند.

منبع: تسنیم

منبع: تابناک

کلیدواژه: آبله میمونی متروپل آبادان پارچین سامانه یکپارچه فروش خودرو حسن صیاد خدایی سجام بورس بازار سرمایه آبله میمونی متروپل آبادان پارچین سامانه یکپارچه فروش خودرو حسن صیاد خدایی یک هزار ثبت نام بر اساس شده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهی که روی دو پا راه می‌رود!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 یکی از شگفتی‌های طبیعت ماهی است. که روی دو پای عجیب و شاخه مانندش راه می‌رود. این ماهی زره‌دار به سینه‌سرخ دریایی مشهور است. تصاویر این ماهی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • رشد ۹۰ درصدی رصد کامل دارو‌های استراتژیک در سامانه تیتک
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه
  • ماهی که روی دو پا راه می‌رود!
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان