Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردهمایی مشترک و ۲ روزه مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور امروز (شنبه) با حضور وزیر ورزش، معاونین و مدیران کل استانی و سخنرانی «بنیامین شکوه‌فر» معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌ها، آغاز شد.

به گزارش ایران اکونومیست، در این گردهمایی ۲ روزه، معاونین، مدیران ستادی و مدیران کل استانی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح موضوعات وزارتی، تبیین استراتژی و انتظارات توسط حوزه معاونت امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، بیان موضوعات و مطرح شدن سوالات مدیران کل استان‌ها و پاسخ به سوالات، ارائه گزارش توسط مدیران کل دفاتر مستقل حوزه و بیان برنامه‌های آتی از جمله محورهای این گردهمایی است.

در آیین افتتاح این گردهمایی، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه امور بانوان، وحید یامین‌پور معاون امور جوانان، سیدامیرحسین مطلبی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع حضور داشتند.

این گردهمایی ۲ روزه با سخنرانی معاون امور حقوقی مجلس و استان‌ها درسالن اجتماعات هتل المپیک رسما آغاز به کار کرد.

بنیامین شکوه‌فر در گردهمایی مدیران کل استانی با اشاره به برگزاری بیش از ۱۷ هزار رویداد ورزشی، فرهنگی و حوزه جوانان در ایام مبارک فجر و بیش از ۱۲ هزار رویداد در هفته تربیت بدنی سال گذشته در استان‌ها گفت: به‌طور میانگین بیش از هزار رویداد به‌صورت هفتگی در استان‌ها در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: همچنین در حوزه فعالیت‌های عمرانی اماکن ورزشی با همکاری ادارات کل، دفاتر فنی و شرکت توسعه در استان‌ها و حمایت وزیر ورزش و جوانان و معاونین وزارتخانه شاهد ایجاد یک کارگاه بزرگ ملی هستیم که در اقصی نقاط کشور ریشه دوانده و در مسیر تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های چند ساله گام بر می‌دارد.

معاون امور حقوقی و استان ها وزارت ورزش و جوانان با اشاره به کسب افتخارات در حوزه ورزش قهرمانی گفت: با حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان و معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای شاهد کسب مدال‌ها و افتخارات ارزشمندی برای میهن عزیزمان بودیم که آخرین افتخار المپیک ناشنوایان بود.

وی افزود: در حوزه جوانان و فرهنگی نیز با همدلی و هم‌افزایی مدیران کل استان‌ها و معاونت‌های مربوطه گزارش‌های امیدوارکننده و قابل عرضه‌ای وجود دارد که در این راستا می‌توان به جام پرچم اشاره کرد.

شکوه‌فر همچنین گفت: در حوزه ورزش بانوان می‌توان به اختصاصی سازی بسیاری از اماکن ورزشی ویژه بانوان، تشکل‌های جوانان، برگزاری ستادهای سازمان جوانان، راه‌اندازی صندوق مسئولیت اجتماعی صنایع و معادن با حضور مسئولین استانی و با دستور وزیر ورزش و جوانان، اشاره کرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مریم کاظمی‌پور ، بنیامین شکوه فر ، وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مریم کاظمی پور بنیامین شکوه فر وزارت ورزش و جوانان مدیران کل استان ورزش و جوانان هزار رویداد استان ها معاون امور استان ها وزیر ورزش شکوه فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدیران عامل، معاونین و مدیران این مناطق در مشهد برگزار شد، «اروند» توانست در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را کسب نماید.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو