Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندرعباس گفت: عملیات آبخیزداری حوزه سمسیلو بندرعباس با 50 درصد پیشرفت فیزیکی از محل اعتبارات استانی  در دست اجراست .

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، روح ا... وفاکیش افزود: عملیات آبخیزداری سازه سنگی ملاتی حوزه سمسیلو شهرستان بندرعباس از محل اعتبارات استانی به میزان 8 میلیارد ریال ساخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وفاکیش عنوان کرد : حجم آبگیری این سازه سالیانه 25 هزار متر مکعب است که  با هدف کنترل سیل و بهره وری از سیلاب و تقویت سفره های زیرزمینی و افزایش دبی چشمه و ذخیره نزولات و افزایش و احیاء پوشش گیاهی اجرا خواهد شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندرعباس پیش بینی کرد ، عملیات آبخیزداری سازه سنگی ملاتی حوزه سمسیلو شهرستان بندرعباس تیر امسال به بهره برداری برسد.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هرمزگان عملیات پیشرفت پیشرفت فیزیکی آبخیزداری سازه سنگی ملاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۲۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان خوزستان، فریدون بندری گفت: از مجموع اعتبارات حق آلایندگی، بالغ ۴۰ میلیارد تومان به شهرستان بندر ماهشهر اختصاص داده شده است. 

وی افزود: با اجرای طرح نهضت محرومیت زدایی و با استفاده از  اعتبارات حق آلایندگی طرح‌های مختلفی در مناطق محروم و روستایی این شهرستان از جمله شهرک‌های مدنی و قدس در حال اجراست. 

فرماندار بندرماهشهر اظهار کرد: در مجموع اجرای این طرح‌ها تاکنون ۹۸ درصد پیشرفت کاری داشته اند. 

بندری گفت: از جمله اقدامات این طرح‌ها می‌توان به راه اندازی سیستم‌های روشنایی، زیر سازی و آسفالت بیش از ۴۰ هزار متر مربع آسفالت، شبکه دفع فاضلاب و آب‌های سطحی، پارک خانواده در شهرک مدنی است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • ذخیره‌ ۶ میلیون مترمکعب روان‌آب در سازه‌های آبخیز‌داری سمنان
  • اختصاص ۵۹میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • مهار ۱۷ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت