Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور در پیام تبریک به مناسبت فرارسیدن سالگرد استقلال جمهوری آذربایجان، اظهار امیدواری کرد ظرفیت‌های طرفین در راستای خواست و منافع متقابل دو ملت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

به گزارش حوزه دولت ایران اکونومیست، رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن سالگرد استقلال جمهوری آذربایجان، بر جایگاه این کشور در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و اهتمام خویش در پیشبرد مناسبات همسایگی با کشور برادر جمهوری آذربایجان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» در این پیام با اشاره به اینکه تاریخ و مذهب مشترک و پیوندهای عمیق دو ملت ایران و ‌آذربایجان پایه‌های مستحکم و پشتوانه‌ای ارزنده را برای مناسبات دو کشور در دوران جدید فراهم کرده است، تصریح کرد : براساس همین پیوندها، جمهوری اسلامی ایران پس از استقلال جمهوری آذربایجان همواره در چارچوب منافع متقابل در جهت گسترش مناسبات طرفین در همه زمینه‌ها تلاش کرده است.

رئیس جمهور با ابراز خرسندی از اینکه پس از رفع اشغال اراضی جمهوری آذربایجان، زمینه‌های همکاری دو کشور بیش از پیش گسترش یافته، اظهار امیدواری کرد که این ظرفیت‌ها با تلاش طرفین در راستای خواست و منافع متقابل دو ملت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سیاست خارجی جمهوری اسلامی ، جمهوری آذربایجان ، سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سیاست خارجی جمهوری اسلامی جمهوری آذربایجان استقلال جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۲۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

به گزارش ایسنا؛ سیدابراهیم رئیسی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با بیان این‌که «این نمایشگاه فضای رقابتی و یک کنش جمعی ایجاد می‌کند تا برای رفاه اجتماعی از مسیر توسعه تجارت، صادرات و گسترش تعاملات اقتصادی عمل شود»، اظهار کرد: این نمایشگاه موجب ارتقای اقتصادی در کشور، منطقه و برای همه جهان است. این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه نشان‌دهنده این است طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت