Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@12:58:45 GMT

اهمیت تولید محتوا پس از طراحی وب سایت

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۲۹۰۴

اهمیت تولید محتوا پس از طراحی وب سایت

محتوا از اساسی‌ترین عواملی است که یک فرد جذب سایت شما شده و باعث بالا رفتن ترافیکتان می‌شود. پس این قضیه خیلی مهم است که بتوانید اصولی‌ترین و دقیق‌ترین محتواها را تولید کنید.

تولید محتوا چیست؟

ابتدا باید به این موضوع بپردازیم که به چه چیزی محتوا می‌گویند و منظور اصلی از محتوا چیست؟ اغلب افراد تصور می‌کنند که اگر مطالبی ساده در چند خط در وبلاگ خودشان بنویسند و آن را انتشار دهند، تولید محتوا کرده و به خودشان می‌بالند! اما متأسفانه باید به شما بگویم که این تصور کاملاً غلط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها یک بخش از محتوا شامل متن و کلمه است و باقی آن باید بتواند هدف یا مفهومی را به مخاطب انتقال دهد.

این انتقال حتی از تعداد کلمه و متن شما مهم‌تر است؛ یعنی اینکه بتوانید حتی توسط یک عکس ساده منظور و هدف اصلیتان را به مخاطب برسانید، تولید محتوا کرده‌اید. محتوا تنها شامل متن نمی‌باشد و ممکن است توسط یک ویدئو، عکس و یا حتی پیام صوتی یک مفهومی را برسانید که خود تولید محتواست. شما می‌توانید از طریق طراحی سایت، بهترین محتواها را تولید کنید و ببینید چگونه محتوای عالی باعث بالا رفتن ترافیک سایتتان می‌شود.

تولید محتوای خوب برای وب سایت چگونه است؟

 

برای اینکه بتوانید یک محتوای عالی و بی نقص برای سایتتان داشته باشید، ابتدا باید بدانید که دقیقاً از محتواها چه می‌خواهید و انتظارتان چیست؟ شاید برخی از افراد بخواهند که در رابطه با محصولی که ارائه می‌کنند، محتوایی تولید شود؛ برخی دیگر علاوه بر توضیحات محصول می‌خواهد محتوایی جهت فروش و تبلیغ نیز داشته باشد. همراه با این قضیه باید به کمک پشتیبانی سایت یکسری اصول خاص را رعایت کنید تا مطالب شما در صفحات اول گوگل بالا بیاید. این اصول شامل:

رعایت سئو محتوا

اصلی‌ترین و مهم‌ترین نکته برای دیده شدن محتوای شما در صفحات اول گوگل، رعایت اصول سئو است. این اصل بهینه سازی مطالب سایت به شما کمک می‌کند تا زحماتی که بابت تولید یک محتوای عالی کرده‌اید بر باد نرود و کاربران هنگام جستجو در اینترنت با مطالب شما رو به رو شوند.

رعایت اصول نگارشی

در هنگام گرداوری مطالب، باید حتماً به اصول نگارشی مسلط باشید؛ در واقع باید بدانید که کجا از چه نوع علائم نگارشی باید استفاده کرد؛ زیرا این کار باعث بالا رفتن خوانایی متن شما می‌گردد.

ایجاد خلاقیت

تصور کنید که دو سایت دو محصول متفاوت را می‌فروشند؛ وقتی کاربر وارد سایت رقیب شما می‌شود و بعد از آن وب سایت شما را باز می‌کند، نباید با محتوای تکراری رو به رو شود. سعی کنید با به خرج دادن خلاقیت متون محتوایتان را متفاوت از سایت‌های رقیب بسازید. "گاسی وب" به عنوان شرکت خدمات طراحی سایت رشت می‌تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند.

چگونه یک شرکت معتبر برای تولید محتوای سایت انتخاب کنیم؟

یکی از نکاتی که بسیار مهم است، پیدا کردن شرکت‌های معتبر تولید محتواست. به طور مثال برای طراحی سایت وکلا که یک موضوع تخصصی است، باید بهترین شرکت ممکن را پیدا کنید. گاسی وب با تجربه فراوان در زمینه تولید محتوا می‌تواند به تمامی افراد کمک کند. برای اینکه بدانید یک شرکت معتبر می‌تواند محتواهایی با رعایت اصول و سئو تولید کند، ابتدا باید در رابطه با یک موضوعی که به نسبت در سایت شما سخت است، درخواست محتوا کنید. سپس با بررسی این محتوا می‌توانید پی ببرید که این شرکت به چه میزان می‌تواند شما را به اهدافتان برساند.

همچنین می‌توانید از نمونه کارهایی که این شرکت برای سایت‌های دیگر انجام داده‌اند نتیجه بگیرید که کارشان در چه حدی حرفه ای است. دقت کنید یک محتوای خلاقانه برای تمامی سایت‌ها، شامل مواردی است که علاوه بر به چالش کشیدن ذهن خواننده، حس کنجکاوی او را برمی‌انگیزد و با بیان نیازهای ضروری و اساسی، وی را ترغیب می‌کند تا از خدمات وب سایت استفاده کند. برای پیدا کردن یک شرکت مناسب جهت تولید محتوا، می‌توانید با مشاورین ما در این زمینه صحبت کرده و به یک نتیجه عالی برسید.

نکات مهم در تولید محتوا برای وب سایت

شناخت مخاطبان و کاربران: در اولین قدم باید بدانید که برای چه کسانی می‌خواهید محتوا تولید نمایید.

پیدا کردن کلمه کلیدی: تمامی مخاطبان بر اساس ذهنیتی که دارند، از کلماتی خاص برای جستجوی خود استفاده می‌کنند. شما با یافتن این کلمات خاص می‌توانید یک محتوای عالی مبنی بر این کلمات داشته باشید.

تعداد کلمات کلیدی: نکته بعدی که باید در نظر بگیرید، تعداد کلمات کلیدی است. این تعداد باید بین 3 تا 4 درصد کل کلمات مقاله شما باشد.

روش‌های تولید محتوا: شما نیاز دارید که با روش‌ها و تکنیک‌های تولید محتوا آشنا شوید. شناخت این روش‌ها به شما کمک می‌کند تا به کارتان سرعت و بهبود ببخشید.

ایده خلق کنید: مردم همیشه از ایده و طرح‌های نو و تازه استقبال می‌کنند. شما هم می‌توانید با یک طرح و ایده جدید، نظر آن‌ها را به خودتان جلب کنید.

تعداد کلمات: دقت کنید که هر سایتی و هر مقاله‌ای یک تعداد کلمات خاصی را طلب می‌کند که کمتر از آن شما توسط گوگل جریمه خواهید شد.

جمع بندی

در این بخش سعی کردم تا با هم به بررسی تولید محتوا و مهم‌ترین نکاتی که در آن تأثیر می‌گذارد صحبت کنیم. چیزی که در این بین اهمیت زیادی دارد، سلیقه مخاطبین است که هر روزه دچار تغییر و تحول می‌شود. تولید محتوا یک کار جدی و مهم در کسب موفقیت‌های کاری شما است. به این صورت که می‌توانید از طریق یک شرکت معتبر، محتوایی مبنی بر تبلیغ محصولتان تولید و به فروش بیشتر آن کمک کنید. این ترفندها در دوره ای که مردم از اینترنت و گوگل استفاده می‌کنند، بسیار کاربردی است.

منبع: گاسی وب

منبع: فارس

کلیدواژه: تولید طراحی وب وب وب سایت محتوای عالی تولید محتوا تعداد کلمات یک محتوای یک شرکت وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس فتا خوزستان درباره انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت: هرگونه نشر آگهی یا انتشار مطالب منفی درباره نامزد‌های انتخاباتی و گروه‌های سیاسی در رسانه‌های همگانی و شبکه‌های اجتماعی ممنوع است و در صورت مشاهده، افراد متخلف تحت تعقیب قرار می‌گیرند.
سرهنگ کارآگاه علی حسینی افزود: از آنجا که برابر قانون، پلیس فتا ناظر به اجرای ماده ۷۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به موجب این ماده قانونی درج یا نشر محتوا‌هایی علیه نامزد‌های انتخاباتی، احزاب و گروهک‌های سیاسی یا اعلام خلاف واقع انصراف نامزد‌ها توسط رسانه‌های همگانی شامل ابزار‌های چاپی، الکترونیکی یا دیجیتال یا تمام شبکه‌های رسانه‌ای که محتوای نوشتاری، شنیداری، دیداری یا تلفیقی از آنها در معرفی یا قابل دسترسی برای عموم مردم است، ممنوع و جرم انگاری شده است.
او با اشاره به اینکه سرعت انتشار و بازنشر شایعات و اخبار جعلی پیرامون انتخابات در شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود تا کاربران بدون آگاهی از صحت و سقم مطلب آن‌ها را انتشار دهند، گفت: انتشار محتوای مجرمانه نیز برابر قانون جرم است.
وی از کاربران خواست قبل از انتشار یا بازنشر یک خبر پیرامون هر کاندیدای انتخاباتی از درستی و صحت آن مطمئن شوند و برای این کار رجوع به رسانه‌های رسمی حداقل کاری است که کاربران باید انجام دهند.
پلیس فتا با رصد شبانه روزی فضای سایبری هر گونه محتوای مجرمانه در خصوص انتخابات را بلافاصله احصا و ضمن تشکیل پرونده جهت برخورد قانونی به مراجع قضایی ارسال خواهد کرد.
او از نامزد‌های انتخاباتی خواست که به حامیان و ستاد‌های انتخاباتی خود در خصوص انتشار شایعات و اخبار جعلی پیرامون دیگر نامزد‌ها گوشزد کرده و قوانین تبلیغات در فضای مجازی را رعایت کنند.
کارشناسان پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان است. کاربران در صورت مواجهه با موارد مشکوک، موضوع را از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir و یا شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی
  • تولید محتوا با هوش مصنوعی جایگزین تولید محتوای انسانی شده است؟
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • هشدار پلیس فتا خوزستان درباره انتخابات
  • سرمایه گذاری مشترک آمریکا و ژاپن برای رهگیری موشک‌های مافوق صوت
  • یوتیوب از سازندگان ویدیوها می‌خواهد که محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را فاش کنند
  • بازنگری الگوریتم اینستاگرام به «محتوای اصیل» پاداش می‌دهد و کپی‌کاران را جریمه می‌کند
  • دریادار سیاری: دسترسی به دریا یک منبع بسیار مهم برای تولید قدرت و ثروت است
  • (تصاویر) رولکس؛ نسخه «چه کسی اهمیت می‌دهد»