Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ‌ـ رئیس سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه امکان ریزش سازه متروپل دور از انتظار نیست، گفت: آواربرداری متروپل با دقت و حساسیت‌ در حال انجام است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، محمدحسن نامی ‌در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت آواربرداری متروپل اظهار داشت: با توجه به بخش باقی مانده سازه متروپل که بسیار خطرناک است و احتمال ریزش آن‌، شتاب در انجام عملیات اولویت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با همکاری سایر ارگان‌ها و چندین استان تجهیزات پیشرفته آواربرداری به آبادان منتقل شده ‌و کمبودی از لحاظ لجستیکی وجود ندارد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه نمی‌توانیم به صورت خشن عملیات را انجام دهیم، گفت: ‌امکان ریزش سازه وجود دارد و جان امدادگران  به خطر خواهد افتاد، ساختمان لرزان به لحاظ فنی دارای مشکل است و ریزش باید به گونه ای هدایت شود که به مردم آسیب نرسد.

نامی بیان کرد: اگر در آواربرداری دقت نشود پیدا کردن پیکر افرادی که زیر آوار مانده اند امکان پذیر نخواهد بود لذا اولویت عملیات ، دقت و حساسیت در کار است حتی اگر عملیات آواربرداری چندین روز بیشتر طول بکشد.

نامی گفت: متاسفانه در این حادثه چندین شهروند آبادانی جان خود را از دست دادند که واقعه غم انگیزی برای همه است و با مقصران آن به شکل جدی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محورهای ایلام انجام شد

سید زاهدین چشمه خاور در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی استان باز بوده و مشکلی برای تردد خودروها وجود ندارد، اظهار داشت: در بارش‌های اخیر نیروهای راهداری بیش از ۳۸ مورد ریزش‌برداری را در سطح جاده‌های فرعی و اصلی استان انجام داده‌اند.

وی گفت: براساس رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان و همچنین طبق گزارشات ارسالی از ادارات تابعه در ۱۲ محور از شهرهای این استان شبانه روز گذشته بارش باران گزارش شده است.

وی به فعالیت و استقرار ۱۶ راهدارخانه ثابت و سیار در سطح استان اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته ۵۶ نیروی راهدار با ۳۱ دستگاه ماشین آلات برای انجام این ریزش‌برداری‌ها به‌کارگیری شد.

چشمه خاور ادامه داد: به هم استانی‌های عزیز توصیه می‌شود پیش از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان به سامانه اطلاع‌رسانی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان مراجعه نمایند.

کد خبر 6096608

دیگر خبرها

  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی
  • راه اندازی نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور در قشم
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • هشدار مدیرکل مدیریت بحران استانداری در پی تشدید بارش‌ها در کرمانشاه
  • هشدار فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران