Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-سی‌وششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان به میزبانی دانشگاه قم پس از سه روز برگزاری در مجتمع امین قم به کار خود پایان داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سی‌وششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان از دوم تا پنجم خرداد با حضور شرکت کنندگان در جشنواره از شهر‌های مختلف کشور در دانشگاه قم برگزار شد.
این دوره از مسابقات در 9 بخش، شامل بخش‌های معارفی، آوایی، ادبی، هنری، پژوهشی، فناوری و وآفرینی‌های قرآنی و در 40 رشته برگزار شد و بیش از 80 نفر داور ملی و بین‌المللی، داوری این دوره از جشنواره را به عهده دشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش، سه‌شنبه سوم خرداد مسابقات حفظ 5 جزء و 10 جزء؛ چهارشنبه چهارم خرداد مسابقات حفظ 20 جزء و کل قرآن کریم و پنج‌شنبه پنجم خرداد نیز مسابقات بخش معارفی شامل 11 رشته و هم‌چنین مسابقات قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، اذان، دعاخوانی و تواشیح برگزار شد.
در حفظ 20 جزء آقایان حسین کریمی، سیدمهدی موسوی‌نسب و کمیل هادی‌پور به ترتیب رتبه اول تا سوم و در حفظ کل آقایان محمدرضا زاهدی، موسی معتمدی و محمدرسول تکبیری به ترتیب به عنوان رتبه اول تا سوم برگزیده شدند.
در حفظ 20 جزء بانوان فاطمه قلی‌زاده، زینب میرزایی و فاطمه نظری رتبه اول تا سوم و در حفظ کل بانوان رویا فضائلی طرفی، فرشته صباغیان بیگدلی و فاطمه نیکوئی به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
حفظ پنج جزء بانوان؛ اعظم ایزانلو، الهه پورموردینی و سمیه ستاره به ترتیب رتبه اول تا سوم و در حفظ پنج جزء آقایان؛ اصغر قرجه‌لو، مسلم یادگاری و مرتضی جوادزاده به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
در حفظ 10 جزء بانوان؛ الهه ملک‌پور رتبه اول و نرگس زارع و فاطمه محمدی رتبه دوم را کسب کردند و در بخش آقایان؛ سیدمحمدراد، مهدی ربانی و رضا محسن‌آبادی به ترتیب به عنوان رتبه اول تا سوم برگزیده شدند.
قرائت ترتیل برادران؛ رضا جاویدی، مهدی جوزی و محمد هادی ساجدی به ترتیب رتبه اول تا سوم و در قرائت تحقیق برادران؛ سیدمحمد حسینی‌پور، مسعود موحدی راد و جواد رفعتی به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
در دعاخوانی ویژه فراز‌های صحیفه سجادیه خواهران؛ الناز همتی، فائزه دمقی و ️فاطمه علی یاری رتبه اول تا سوم و ️در رشته ترتیل خواهران؛ ام البنین طالبی، سیده معصومه حسینی آقاملکی و غزاله سهیلی‌زاده به ترتیب به عنوان رتبه اول تا سوم برگزیده شدند.
در رشته تحقیق خواهران؛ فائزه سادات قریشی نسب، مریم سمایی و معصومه حمیدی به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین در بخش اذان؛ محمدحسن توفیق زاده، حسین قبادی و محمدرضا نمازی به ترتیب رتبه اول تا سوم و در دعاخوانی؛ صادق انتظار رتبه دوم و مهدی رضایی رتبه سوم را کسب کردند و در بخش تواشیح نیز گروه وارثین، گروه مناجات پروردگار و گروه وصال برگزیده شدند.
مراسم اختتامیه سی‌وششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان با حضور آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها؛ محمدحسین حسنی رئیس سازمان قرآن دانشگاهیان؛ عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و حجت‌الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز رئیس دانشگاه قم و برگزیدگان این دوره از جشنواره در مجتمع امین برگزار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عترت دانشگاهیان ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند ترتیب رتبه اول تا سوم جشنواره قرآن و عترت برگزیده شدند برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه

آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه» شامگاه شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ با اجرای حامد مدرس در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076018 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • برگزاری مجدد کنکور در منطقه سیل زده
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد