Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در دیدار با کارگزاران حج تمتع خراسان‌جنوبی اظهار کرد: بسیاری از موضوعات دینی و اعتقادی چون معاد در کنار درک درست و صحیح از عدل معنا پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه معاد بدون عدل معنای درستی ندارد، بیان‌کرد: در عالم تشریع و قانونگذاری نیز خداوند ستمگر را برای وضع قانون نپذیرفته است و در قانون دین بی عدالتی و ستم جایی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادی با انتقاد از سازمان همکاری اسلامی گفت: برخی از سران کشورهای اسلامی با یهود و صهیونیست همکاری می‌کنند و جنایت مرتکب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از سران کشورهای اسلامی مجری دستورات صهیونیست و آمریکا و یهود هستند، اظهار کرد: نزدیک یک قرن است که فلسطین مظلوم را اشغال کرده و حتی امنیت از بیت الله الحرام و منا را نیز گرفته‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه انگار یهود و همدستان آنان قصد دارند آثار اسلامی را از بین ببرند، گفت: از بین بردن بقاع قبرستان بقیع بخشی از نقشه آنان برای از بین بردن آثار اسلامی بود و چندین سال است که به مردم مظلوم یمن نیز حمله کرده‌اند.

عبادی اظهار کرد: دشمن به ما می‌گوید دین و سیاست از یکدیگر جدا است ولی این شعار آن یک کلک بوده و خودشان هر کاری علیه دین انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه در درون نفس هر کدام از ما یک فرعون و مستکبر وجود دارد، بیان‌کرد: حتی در لحظاتی که خود را تزکیه نفس می‌کنیم باز هم گرفتار وسوسه‌های درونی و هواهای نفسانی بوده و به نوعی گرفتار هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استکبار افراد مفیدی چون شهید مطهری و علامه در را از جامعه بشری می‌گیرد، یادآور شد: در چنین شرایطی باید پای حق و دستورات دین ایستادگی کنیم و شرارت‌های مخالفان از گذشته تاریخ بوده است.

عبادی گفت: هر چند دشمنان دست به ترور خوبان می‌زنند ولی رویش‌های جدیدی در نسل جدید شکل می‌گیرد که نمونه آن را در اجتماع سرود «سلام فرمانده» دیدیم.

کد خبر 5500839

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی حج تمتع ساختمان متروپل آلودگی هوا بوشهر کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و خاک ابادان گرد و غبار خطبه های نماز جمعه ریزش آوار آمار کرونا متروپل آبادان شهید خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: ستاد انتخابات استان آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه، سالم، امن و رقابتی را در بیست‌ویکم اردیبهشت دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت _در ستاد انتخابات خراسان جنوبی که با حضور رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان برگزار ش د، اظهار کرد: مشارکت در مرحله دوم انتخابات مانند مرحله اول برای ما خیلی مهم است.

وی افزود: در زمینه تأمین و اجرای زیرساخت‌های ارتباطی در سطح استان به ویژه در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف مشکلی نداریم.

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت: در فصل بهار جمعیت زیادی در پایان هفته به مناطق روستایی می‌روند که باید پیش‌بینی لازم برای تأمین پایدار آب در این مناطق انجام شود.

وی با اشاره به بارش‌های سیل‌آسا در هفته‌های اخیر و وقوع سیل در مناطق مختلف استان عنوان کرد: باید همه ظرفیت‌ها برای بازگشایی جاده‌های مسدود بکار گرفته شود تا در زمینه اخذ رأی مردم دچار مشکل نشویم.

طالبی تصریح کرد: پذیرفتنی نیست که به دلیل مسدود بودن یا تخریب جاده‌ها نتوانیم رأی مردم را اخذ کنیم.

وی با بیان اینکه پایداری شبکه برق استان در روز انتخابات بسیار مهم است، گفت: گروه‌های رفع اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق آمادگی کامل را داشته باشند تا در صورت بروز حوادث احتمالی بتوانند سریع رفع مشکل کنند.

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان نیز در صورت نیاز به تأمین سوخت، آمادگی لازم را برای سوخت‌رسانی و تأمین آن داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: مقام معظم رهبری در انتخابات ادوار مختلف تأکیدات فراوانی داشتند که این بیانات باید سرلوحه کار همه ما باشد و اگر کمترین کوتاهی در هر گوشه از کشور صورت بگیرد، آبروی کل نظام را به مخاطره می‌اندازد.

وی با اشاره به فضای رقابتی بین نامزدهای دور دوم انتخابات افزود: باید تلاش همه ما این باشد که بر محور و مدار قانون حرکت کنیم، یعنی قانون فصل الخطاب مجریان در برگزاری انتخابات باشد.

طالبی با تأکید بر اینکه عوامل اجرایی بر محور و مدار قانون حرکت کنند، تصریح کرد: اخلاق مداری و قانون مداری در برگزاری انتخابات سالم اهمیت مضاعف دارد.

وی عنوان کرد: دشمنان با امپراطوری رسانه‌ای خود بر انتخابات نظام تمرکز کرده‌اند که باید مراقبت‌های لازم را داشته باشیم تا نارسایی و قصور احتمالی به وجود نیاید و مورد بهره‌برداری دشمنان قرار گیرد.

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه عوامل و هیئت اجرایی تعامل و همکاری خود را در بالاترین سطح با حوزه نظارت داشته باشند، گفت: در مرحله اول انتخابات و در مرحله دوم تا این لحظه همه افراد به وظایف خود به بهترین نحو عمل کرده‌اند.

وی عنوان کرد: اصل بی‌طرفی توسط عوامل اجرایی به عنوان یکی از اصول انتخابات است که همه ما باید خودمان را ملزم به رعایت این اصل بدانیم.

طالبی با بیان اینکه قانون جامع و کاملی در زمینه برگزاری انتخابات داریم که فصل الخطاب است، افزود: اخلاق مداری و قانون مداری در برگزاری انتخابات مانند گذشته در دستور کار باشد.

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فرآیند رأی‌گیری رأس ساعت ۸ صبح در شعب اخذ رأی آغاز می‌شود، بیان کرد: عوامل شعب در شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف ۲ ساعت قبل در محل شعبه حاضر شوند و لوازم و پیش نیازها برای شروع رأی‌گیری را فراهم کنند.

کد خبر 751196

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز
  • ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • هلال احمر، ناجی ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب
  • نجات 8 نوجوان گرفتار در رودخانه فصلی قائنات
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان