Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@22:15:32 GMT

ادعای حاکمیت اسرائیل بر بیت المقدس یک شوخی است

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۳۵۷۰

ادعای حاکمیت اسرائیل بر بیت المقدس یک شوخی است

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در آستانه راهپیمایی روز پرچم در روز یکشنبه در شهر بیت المقدس که توسط صهیونیست ها برگزار می شود، از سیاست های این رژیم در قبال این شهر انتقاد کرد.

به گزارش قدس آنلاین، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در مطلبی به بررسی سیاست‌های این رژیم در قبال بیت المقدس و مسائل کلی و مهمی که همواره این شهر را به چالش کشیده است، پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاآرتص در این باره نوشت که هم اکنون در سطوح محلی و بین‌المللی، تمرکزها بر بیت المقدس در قبال طرح ساخت تله‌کابین «هینوم»، رویدادهای خشونت‌آمیز نظامیان این رژیم در مراسم تشییع پیکر «شیرین ابوعاقله» خبرنگار شبکه الجزیره و همچنین راهپیمایی برنامه ریزی شده موسوم به «راهپیمایی پرچم» توسط گروه‌های دست راستی افراطی صهیونیست در روز یکشنبه است.

همزمان واژه‌ها و کلماتی مانند «حاکمیت» و «استعمار» توسط سیاستمداران و فعالان صهیونیست و فلسطینی به کار می‌رود. همه اینها در حالی است که بیت المقدس همچنان حتی با مسائلی بسیار کم اهمیت تر از موارد فوق دست به گریبان است.

نویسنده این مطلب در روزنامه یادشده ادامه می‌دهد که: «روز یکشنبه، سیاستمداران اسرائیلی «روز اورشلیم»(روز بیت المقدس) را جشن خواهند گرفت. فلسطینی‌ها و حامیان آنها نیز برضد تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای یهودی کردن بیت المقدس بدون اینکه بدانند همه اینها عمدتاً شعار هستند، اعتراض می‌کنند.»

هاآرتص در ادامه از کابینه و پارلمان این رژیم به شدت انتقاد می‌کند که اقداماتی در جهت ثابت کردن تعهدشان برای بیت المقدس انجام نمی‌دهند. سپس با ذکر شرایط پیش پا افتاده‌ای که رژیم صهیونیستی قادر به رتق و فتق آن نبوده است می‌نویسد که حاکمیت این رژیم بر بیت المقدس، یک شوخی است.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هاآرتص راهپیمایی روز پرچم شیرین ابوعاقله بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۳۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو احتمالا بازداشت شود

طی روز‌های اخیر نتانیاهو تلاش زیادی برای جلوگیری از چنین تحولی انجام داده است.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ضمن نفاق خواندن این حکم، اعلام کرد در صورت لزوم از «اسرائیل» خارج نخواهیم شد.

در همین رابطه کانال ١٢ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد اسرائیل انتظار دارد دادگاه کیفری بین‌المللی حکم بازداشت نتانیاهو، گالانت و هالیوی را در این هفته صادر کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • اسرائیل در قبال حماس کوتاه آمد؟
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای کامرون درباره پیشنهاد آتش‌بس ۴۰ روزه به حماس
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود
  • هاآرتص: اسرائیل دانشگاه‌های آمریکا را از دست داده است
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح
  • هاآرتص: ما «عنصری نامطلوب» هستیم/ تحریم فرهنگی اسرائیل در سراسر جهان رو به گسترش است
  • آصفری: بلندتر شدن دیوار بی‌اعتمادی نتیجه سیاست‌های اتحادیه اروپا در قبال ایران است