Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 12 MB

به گزارش همشهری آنلاین، حمیدرضا گودرزی گفت: قتل میترا استاد پس‌ زمینه سیاسی‌ امنیتی دارد. آشنایی ابتدایی نجفی با میترا استاد دوستانه و در بحث ازدواج موقت فارغ از هر جبر و اجباری بود. تا آنجا که من اطلاع دارم، میترا استاد وارد زندگی نجفی شده بود. خانواده استاد دادخواست مطالبه مهریه کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ۸۰ درصد رضایت مربوط به مهریه می‌شد. ما اقرارنامه‌ای از خانواده استاد گرفتیم که در آن کل ورثه اعتراف کردند مهریه و وجه را دریافت کرده‌اند و نسبت به آن ادعایی ندارند. ۸۰ درصد رضایت مربوط به مهریه می‌شد. اما تصور می‌شد نجفی به دلیل اینکه منصب سیاسی داشته رضایت گرفته، اصلاً چنین چیزی نبود.

با این استدلال که هیچ دلیلی وجود ندارد نجفی بعداً مرتکب جرم نشود با درخواست آزادی مشروط او مخالفت کردند. اگر نجفی فردی عادی بود هیات عمومی دیوان عالی کشور احتمال قریب به یقین موضوع قتل را شبه عمد می‌دانست. پرونده نجفی به طور صریح پرونده سیاسی نیست اما پس‌زمینه سیاسی دارد. می‌توانم در ملاقات‌هایی که با نجفی دارم در مورد فایل‌های صوتی از ایشان بپرسم. اگر پرونده قتل نجفی معمولی است چرا با او مانند قاتل معمولی برخورد نمی‌کنید؟

کد خبر 679430 برچسب‌ها محمدعلی نجفی شهردار - نجفی ديوان عالى كشور تیراندازی خبر ویژه وکیل قتل - قاتل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محمدعلی نجفی شهردار نجفی ديوان عالى كشور تیراندازی خبر ویژه وکیل قتل قاتل میترا استاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • شهید مطهری با روحیات و نیازهای نسل جوان آشنایی کامل داشت
  • جلائی‌پور، استاد دانشگاه: برای عملیات «وعدهٔ صادق» به قدر کافی پیوست‌های دیپلماتیک و مربوط به سیاست داخلی و اقتصاد تمهید و عملیاتی نشده/ به جای انسجام داخلی و افزایش همبستگی ملی و رضایت عمومی شهروندان، شاهد تجدید طرح گشت ارشاد بوده‌ایم
  • آشنایی با استاد شعله
  • آشنایی با استاد اسماعیل آشتیانی
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی