Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی منابع مدعی شدند که صبح امروز سوء قصد ناکام علیه وزیر دفاع طالبان در یک حمله انتحاری صورت گرفته که ملامحمد یعقوب از این حمله جان سالم به در برده است.

برخی منابع از حمله انتحاری که امروز شنبه، ۷ جوزا (خرداد) بر ملا یعقوب مجاهد، سرپرست وزارت دفاع طالبان در ننگرهار خبر می‌‌دهند. گفته می‌شود در این رویداد، چند تن از نزدیکان ملا یعقوب کشته شده‌اند؛ اما به خود او آسیبی نرسیده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی ‌است که وزارت دفاع طالبان اعلام کرده‌بود که ملا یعقوب در سفرش به ننگرهار از خط دیورند و قطعات قول ‌اردوی ۲۰۱ خالد بن ولید دیدن کرده‌است.

به گفته این وزارت، ملا یعقوب در این سفر با مسئولان مربوطه روی مسائل مورد نظر گفتگو و از فعالیت‌های نیروهای دفاعی در قسمت تأمین امنیت و دفاع از خاک ستایش کرده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان وزیر دفاع انتحاری دفاع طالبان ملا یعقوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۳۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از طلوع نیوز، جانان سایق سخنگوی وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که بر اثر وقوع بارندگی‌های سنگین و سیلاب در ۱۵ ولایت این کشور، ۱۴۰ باب خانه مسکونی تخریب شده است.

سخنگوی وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان در این خصوص ادامه داد: در ۳ روز اخیر بر اثر بارندگی شدید و سیلاب در ولایت‌ های قندهار، نورستان، بادغیس، غور، ننگرهار، میدان وردک، هرات، سمنگان، پنجشیر، لغمان، کنر، بغلان، کندز، سرپل و پروان؛ ۸ نفر جان‌باخته و ۳ تن هم مجروح شده اند.

به گزارش طلوع، وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان پیشتر گفته بود که بر اثر وقوع سیلاب‌های اخیر سراسر افغانستان، ۹۰ تن جان باخته و ۵۴ نفر دیگر هم مجروح شده‌ اند.

کد خبر 6091451

دیگر خبرها

  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • پاسخ به بازدارندگی ایران با بازنویسی سناریوی ناکام «تحریم»
  • کشمکش وزارت‌های دارایی و دفاع آلمان بر سر افزایش بودجه نظامی
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل