Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@14:27:53 GMT

اهدای ۱۵۳ هکتار از اراضی نداجا به مردم کُنارک

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۳۶۴۳

اهدای ۱۵۳ هکتار از اراضی نداجا به مردم کُنارک

فرمانده نیروی دریایی ارتش از واگذاری ۱۵۳ هکتار از زمین‌های این نیرو به مردم کُنارک در سواحل مُکران خبر داد.

به گزارش مشرق، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، طی سفری که به همراه امیر سرتیپ سعید شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع به استان سیستان و بلوچستان داشت،گفت: در اجرای منویات فرمانده معظم کل قوا نیروی دریایی ارتش به عنوان بخشی از ارتش مردمی و مکتبی نسبت به تخصص ۱۵۳ هکتار از زمین‌های در اختیار این نیرو به مردم شریف، غیور و دلاور کنارک در سواحل مُکران نمود که در این راستا، امروز با افتخار سند زمین‌های مذکور تحویل نمایندگان مردم شریف سیستان و بلوچستان می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان وبلوچستان، معین‌الدین سعیدی نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، کُنارک، زرآباد، دشتیاری، قصرقند، راسک و نیکشهر در مجلس شورای اسلامی، عبدالغفور حوت فرماندار کنارک، دریادار دوم حسین حسنی فرمانده منطقه سوم "نبوت" نیروی دریایی کنارک و امیر سر تیپ دوم خلبان همایون حیدری فرمانده پایگاه شکاری خلبانان شهید برادران دلحامد چابهار و کنارک، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستان‌های کنارک و چابهار در این مراسم امیر دریادار ایرانی و امیر سرتیپ شعبانیان را همراهی می‌کنند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت نیروی دریایی ارتش سیستان و بلوچستان دریادار شهرام ایرانی کنارک خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ دوم «خاموشی» فرمانده هوانیروز ارتش با حضور در مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور نیروی زمینی ارتش از دانشکده و کلاس‌های خلبانی و فنی، ساختمان‌های در حال بازسازی و بازسازی و تجهیز شده، کتابخانه تخصصی، آشپزخانه و سایر قسمت‌های این مرکز بازدید کرد.

کد خبر 6096294 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی؛ گل یا پوچ
  • اهدای اسناد مالکیت منازل و اراضی مردم قشم بعد از 50 سال
  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم