Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش یزدی درباره قهرمانی استقلال صحبت کرده است

داریوش یزدی معتقد است هیچ تیمی به اندازه استقلال شایسته قهرمانی نبوده است.

به گزارش طرفداری، تیم استقلال در یکی از دو دیدار برگزار شده هفته بیست و نهم لیگ برتر توانست میزبان خود مس رفسنجان را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد تا جمع امتیازاتش را در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل به عدد ۶۷ برساند و با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان، فاصله امتیازی اش با تیم دوم جدول را به عدد ۱۲ افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص این بازی داریوش یزدی پیشکسوت آبی پوشان به مهر گفت:

بازی بسیار با کیفیتی را از دو تیم شاهد بودیم. مس برای این بازی انگیزه جدولی داشت چون برای رده چهارمی می‌جنگید و با اینکه امتیازات این بازی برای استقلال در جدول مهم نبود و آنها قبلاً قهرمانی شان را تثبیت کرده بودند، اما مثل همه فصل با انگیزه به میدان رفتند.

وی اضافه کرد:

وقتی حتی قهرمانی هم عطش یک تیم را فرو نمی‌نشاند و از انگیزه‌های آنها نمی کاهد و بعد از قهرمانی هم اینچنین سزاوارانه میزبان خود را شکست می‌دهند، بر این موضوع صحه می‌گذارد که آنها شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی بودند.

مدافع سابق آبی پوشان بیان داشت:

هر دو تیم بازی را با طراوت و با میل به گلزنی آغاز کردند و برای همین در همان دقایق ابتدایی بازی بارها شاهد خلق صحنه‌های جذاب روی بازی بودیم و ممکن بود در همان ۱۰ دقیقه اول هم یکی دو گل به ثمر برسد.

یزدی با اشاره به کلین شیتی دیگر از حسینی در این بازی تصریح کرد:

برخی مواقع کلین شیت به دست می‌آید در حالی که روی دروازه خلق موقعیت نمی‌شود و دروازه بان شب آرامی را سپری می‌کند و برخی مواقع کلین شیت ها با زحمت دروازه بان ها به دست می‌آید. کلین شیت مقابل مس را باید کامل به حساب حسینی نوشت چون او بارها با واکنش‌های خوبش مانع از باز شدن دروازه شد. حق حسینی هست با این سطح از آمادگی دروازه‌بان ثابت ایران در جام جهانی باشد.

کارشناس فوتبال خاطر نشان ساخت:

حالا که عملاً این فصل برای استقلال با خوشی به پایان رسید، امیدوارم تصمیم سازان باشگاه از همین امروز برنامه‌ای مدون و اجرایی را برای تقویت فصل آینده داشته باشند و با این برنامه مجموعه باشگاه بتواند این قهرمانی را تکرار کند.

اخبار داغ 

پیام حسن یزدانی به مردم آبادان: ناراحتی شما خواهران و برادرانم ناراحتی من هم هست استوری سیدجلال حسینی در واکنش به صعود ملوان به لیگ برتر / عکس جشن با شکوه قهرمانی آاس رم در سطح پایتخت ایتالیا / عکس غیبت 6 بازیکن در بازی تمرینی امروز رئال مادرید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: داریوش یزدی دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید

به گزارش "ورزش سه"، حسین پورحمیدی، گلر تیم تراکتور، چهاردهمین کلین‌شیت فصل خود را مقابل استقلال انجام داد و در کنار حسین حسینی در صدر جدول کلین‌شیت حضور پیدا کرد و در پنج‌هفته پایانی لیگ برتر رقابت جالبی بین این دو گلر وجود خواهد داشت.

پورحمیدی پیش از بازی با استقلال در جام حذفی مقابل ذوب آهن ستاره تراکتور بود و با درخشش در ضربات پنالتی توانست این تیم را به مرحله بعدی جام حذفی ببرد و پس از آن هم در بازی با استقلال دروازه خود را بسته نگه‌ داشت.

گلر تیم تراکتور در بازی با استقلال با خروج‌های مناسبی که داشت موقعیت‌های خوبی را از مهاجمان استقلال گرفت، او روی توپ‌های ارسالی و پاس‌هایی که در عمق داده می‌شد از دروازه خود خارج می‌شد و خیال مدافعان این تیم را از حضور یک گلر آماده پشت سر خودشان راحت‌تر کرده بود تا با تمرکز بیشتری در زمین مسابقه به میدان بروند.

اوج درخشش او در بازی با استقلال روی موقعیت تک به تک با مهرداد محمدی بود که با واکنش سریع و شیرجه زمینی سریع توانست ضربه محمدی را مهار کند و یک موقعیت فوق‌العاده را از آبی‌های تهران بگیرد.

پورحمیدی پس از 3 بازی متوالی که موفق به کلین‌شیت نشده بود در بازی با استقلال این کار را انجام داد و توانست چهاردهمین کلین شیت فصل خود را رقم بزند.

دیگر خبرها

  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • سلفی با کاپیتان، عامل هجوم به تمرین استقلال
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس