Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@14:12:26 GMT

تلگرام پولی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۳۷۷۷

تلگرام پولی می‌شود؟

همان طور که پیش از این گزارش شده بود تلگرام پولی در دست توسعه است و نسخه آزمایشی بتای این سرویس نشان می دهد که قابلیت‌هایی مانند واکنشها و استیکرهای اختصاصی خواهد داشت. بررسی کد نسخه جدید اپلیکیشن تلگرام نشان داده که این سرویس پیام رسان عبارت "رایگان برای همیشه" را از شعار خود حذف کرده است.

این موضوع توسط الساندرو پالوسی، طراح برنامه و افشاگر، کشف شده است و نشان می دهد در نسخه جدید اپلیکیشن تلگرام، عبارت همیشگی تغییر کرده و پیامی با این مضمون خوانده می شود: "تلگرام ذخیره سازی ابری نامحدود برای چتها و رسانه فراهم می کند".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ اشاره دقیقی به اشتراک نشده است اما همه می دانند که این سرویس به زودی نسخه پولی خود را عرضه خواهد کرد.

هنوز معلوم نیست این شعار جدید چه زمانی در اپلیکیشن تلگرام به نمایش درخواهد آمد و ممکن است زمانی باشد که "تلگرام پریمیوم" رسما رونمایی می شود. نسخه ۸.۷.۴ اندرویدی تلگرام همچنان حاوی پیام قدیمی "رایگان بودن این برنامه برای همیشه" است.

بر اساس گزارش وب سایت اندروید پلیس، تلگرام از اواخر سال ۲۰۲۰ درباره یک سرویس پولی برای کمک به درآمدزایی از این اپلیکیشن پیام رسان صحبت کرده است اما رسما اعلام نکرده که سرویس جدید چگونه خواهد بود. جزئیات نسخه بتای iOS این اپلیکیشن در ماه جاری نشان داد که سرویس پولی، نشان ستاره‌ای به کاربر خواهد داد که در بالای چتها و پروفایل وی نمایش داده می شود و تایید می‌کند که کاربر، عضو سرویس پولی است. هنوز معلوم نیست طرح "تلگرام پریمیوم" چقدر قیمت دارد و آیا شامل تجربه‌های انحصاری بیشتری می شود. همچنین درباره این که چه زمانی این نسخه پولی قابل دسترس خواهد شد، مطرح نشده است. با این حال کاربران نسخه رایگان قادر به مشاهده استیکرهای پولی در چتها نخواهند بود. اما کسانی که مشترک نیستند، پیشنهاد برای ارتقا به طرح پریمیوم را مشاهده خواهند کرد.

منبع: ایسنا

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی

در گوگل پلی دیگر نیازی نیست برای دانلود چند اپلیکیشن منتظر بمانید تا هر برنامه به‌صورت جداگانه دانلود و نصب شود؛ اکنون می‌توانید اپلیکیشن‌های جدید موردنظر خود را هم‌زمان دریافت کنید. البته این قابلیت فعلاً فقط برای دانلود هم‌زمان دو اپلیکیشن فعال شده است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از دیجیاتو، در اسفندماه نیز شایعاتی درباره راه‌اندازی قابلیت دانلود هم‌زمان یا موازی چند اپلیکیشن در گوگل پلی منتشر شده بود و این ویژگی در آن زمان برای برخی کاربران نیز فعال شد؛ اما اکنون گوگل امکان دانلود و نصب هم‌زمان برنامه‌ها را در فروشگاه اپلیکیشن خود به‌صورت گسترده فراهم کرده است. در قابلیت جدید می‌توان میزان حجم دانلودشده را برای هر برنامه در پلی‌استور یا در صفحه اصلی گوشی خود دید.

با این قابلیت جدید تنها می‌توان دو برنامه را به‌صورت هم‌زمان دانلود و نصب کرد و وقتی روی اپلیکیشن سوم کلیک می‌کنید تا دانلود شود، در حالت انتظار باقی می‌ماند تا نصب دو اپلیکیشن قبلی تمام شود. برای مقایسه، اپ‌استور iOS می‌تواند سه اپلیکیشن مختلف را به‌صورت هم‌زمان دانلود و نصب کند؛ البته ممکن است گوگل در آینده تعداد دانلودهای هم‌زمان را افزایش دهد.

همچنین این قابلیت صرفاً برای دانلود اپلیکیشن‌های جدید فعال شده است و نمی‌توان به‌صورت هم‌زمان چندین برنامه را به‌روزرسانی کرد. با توجه به اینکه در میان کاربران عمدتاً آپدیت‌کردن اپلیکیشن‌ها بیشتر از نصب اپلیکیشن‌های جدید انجام می‌شود، به نظر می‌رسد برای کاربردی‌تر شدن این قابلیت، باید قابلیت آپدیت هم‌زمان چند اپلیکیشن نیز فعال شود.

بااین‌حال، این قابلیت می‌تواند بسیار کاربردی باشد؛ مخصوصاً زمانی که گوشی جدیدی خریده‌اید و می‌خواهید چندین اپلیکیشن را روی گوشی خود دانلود و نصب کنید.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900962 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • ربات‌های تلگرامی آژانس جاسوسی اوکراین مسدود شد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد