Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن اطلاعیه وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:

«همزمان با اجرای طرح "مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها" و ضرورت مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه کالاهای اساسی و استراتژیک کشور برای برقراری آرامش در فضای اقتصادی، سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات موفق به کشف ۸۰۰ هزار تن از این دست کالاها از جمله نهاده‌های دامی به ارزش بیش از ۷ هزار میلیارد تومان در تعدادی از استان‌های کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در راستای برخورد با این تخلفات، ۷۵ نفر تاکنون دستگیر و تحویل قوه قضائیه شده‌اند. تعدادی از افراد دستگیر شده با جعل اسناد دولتی و در پوشش وارد کردن کالاهای اساسی، اقدام به وارد کردن بیش از ۳۶۵ تن غذای سگ و ... با ارز ترجیحی نموده بودند.


همچنین در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر قاچاق روغن خوراکی تزریق شده به بازار برای مصرف مردم در ۳ استان شرقی به کشورهای همسایه، اقدامات کنترلی انجام و مشخص شد بیش از ۶۰ درصد روغن این استان‌ها توسط شبکه سازمان یافته قاچاق به خارج کشور انتقال می‌یابد. لذا پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای این شبکه شناسایی شده و ۶۵ نفر از اعضای آن با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.»

بیشتر بخوانید:

فرمانده کل سپاه : بسیج در جراحی اقتصادی آغاز شده به کمک مردم بیاید عبدالباقی مالک متروپل آبادان با فرزند محسن رضایی ارتباط داشت؟ / واکنش علی رضایی: من تنها ... حسین عبدالباقی مالک «متروپل» از بستگان خانوادگی شمخانی است؟

۲۱۲۳۱

کد خبر 1635649

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت اطلاعات قاچاق قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری لاین ورودی حاجی آباد به بندرعباس به یک دستگاه کامیون تانکر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران جهت بررسی با همکاری عوامل انتظامی پاسگاه و تیم عملیاتی شهرستان خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه یک متهم راننده کامیون دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی استان ارزش سوخت قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

کد خبر 6094703

دیگر خبرها

  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • شمار دانشجویان دستگیر شده در دانشگاه‌های آمریکا به بیش از هزار نفر رسید
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود
  • راهکار سخنگوی قوه قضاییه برای خروج دیدارهای مردمی از حالت تشریفاتی
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد