Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:08:11 GMT

لزوم ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در جزیره قشم

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۴۱۵۴

لزوم ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در جزیره قشم

به گزارش خبرگزاری مهر، افشار فتح الهی در این جلسه رفع مشکلات موجود در حوزه بهداشت و سلامت ساکنان را از مهمترین اولویت های سازمان منطقه آزاد قشم دانست.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین ضرورت بهینه سازی و ارتقای تجهیزات و توسعه سرانه درمانی جزیره را با هدف رفع مشکلات موجود در حوزه های بهداشتی و سلامت ساکنان جزیره مورد تاکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتح الهی عنوان کرد: سلامت ساکنان و گردشگران در جزیره قشم و ایجاد امنیت روانی، تاثیر مستقیمی بر توسعه فعالیت های اقتصادی، سرمایه گذاری و معرفی این جزیره به عنوان یک منطقه گردشگری ایمن دارد.

همچنین ظرفیت های موجود در قشم جهت همکاری با وزارت بهداشت با هدف تبدیل این جزیره به مقصدی برای گردشگری درمانی و پزشکی در داخل و خارج موضوع دیگری بود که در این جلسه مطرح شد.

بر اساس این گزارش، دکتر علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی نیز در این جلسه با استقبال از نکات مطرح شده توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، از برنامه ریزی جهت ارائه خدمات مناسب و ارتقا کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در جزیره قشم استقبال کرد.

گفتنی است این جلسه افشار فتح الهی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، سعید محمد، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور و دکتر علیرضا زالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی حضور داشتند.

کد خبر 5501011

منبع: مهر

کلیدواژه: افشار فتح الهی سازمان منطقه آزاد قشم دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ساختمان متروپل آلودگی هوا بوشهر کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر ابادان گرد و خاک خطبه های نماز جمعه گرد و غبار ریزش آوار آمار کرونا متروپل آبادان شهید سازمان منطقه آزاد قشم خدمات بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین،  ماما را اولین فردی می توان برشمرد که پس از زایمان طبیعی در ارتباط با نوزاد قرار می‌ گیرد و به حفظ و ارتقای سلامتش کمک می‌ کند.

در مراکز بهداشتی یک ماما علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مادر و کودک در دوران مختلف زندگی (جنینی، نوزادی، کودکی، مدرسه) به ارائه خدمات پیشگیری، مشاوره سلامت جنسی و باروری و سلامت خانواده نیز می پردازد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
  • تاکید عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس فوری در غزه
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر