Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-04@09:45:22 GMT

زاهدی: به پیشنهاد پرسپولیس پاسخی ندادم

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۴۳۲۹

زاهدی: به پیشنهاد پرسپولیس پاسخی ندادم

مهاجم تیم زوریا اوکراین گفت:‌ به پیشنهاد پرسپولیس پاسخی ندادم چرا که هنوز شرایط قراردادی‌ام با باشگاه اوکراینی را نمی‌دانم.

به گزارش ایران اکونومیست، شهاب زاهدی روز شنبه در گفت و گویی رادیویی در مورد پیوستنش به تیم پرسپولیس اظهار داشت: با زوریای اوکراین قرارداد دارم و با توجه به شرایط این کشور هنوز مشخص نیست که فصل بعد لیگ این کشور برگزار شود یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت‌هایی از سوی باشگاه پرسپولیس انجام شد اما من پاسخی ندادم چون شرایطم را نمی‌دانم.

وی افزود:  اگر لیگ برگزار شود فکر می‌کنم زوریا قصد فروش من را داشته باشد اگر هم برگزار نشود، بازیکن آزاد هستم و شرایط متفاوت است. فعلا منتظر هستم ببینم چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

مهاجم ایرانی تیم زوریا در مورد اینکه دوست دارد در فوتبال اروپا بازی کند یا به ایران بازگردد، گفت:‌ در مورد این موضوع فکر نکردم. پرسپولیس تیمی بوده که از آن رشد کردم. علاوه بر تیم اصلی من در آکادمی این باشگاه پرورش یافتم و به این تیم عرق خاصی دارم. فعلا شرایط را نمی‌دانم.

وی در مورد سایر پیشنهادات از تیم‌های ایرانی گفت: در حال حاضر پیشنهاد خاصی نبوده اما در پنجره قبلی پیشنهاداتی رسید و فکر می‌کنم نسبت به بازگشتم نا امید شدند.

این بازیکن تاکید کرد: دوست دارم که در پنج لیگ اول اروپا بازی کنم اما الان نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: اوکراین ، باشگاه پرسپولیس ، شهاب زاهدی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اوکراین باشگاه پرسپولیس شهاب زاهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۴۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن زاهدی با هواداران فوکوئوکا پس از سوپرگل ۳ امتیازی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سوپرگل فوق العاده دیدنی شهاب زاهدی مقابل گامبا اوساکا از زمین خودی (فیلم) سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت (فیلم) سوپرگل سعید عزت‌الهی در امارات (فیلم)

دیگر خبرها

  • جشن زاهدی با هواداران فوکوئوکا پس از سوپرگل ۳ امتیازی (فیلم)
  • فیلم| ماجرای هدیه‌دادن سیدحسن نصرالله به معلم سردار زاهدی
  • گل بی نظیر زاهدی در جی لیگ + فیلم
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حاجی رحیمی، زاهدی و حجازی در شهرستان بن
  • سوپرگل شهاب زاهدی نامزد جایزه پوشکاش شد
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • (ویدیو) سوپرگل جدید شهاب زاهدی در ژاپن
  • سوپرگل زاهدی در لیگ ژاپن
  • فیلم/«شهاب زاهدی» نامزد جایزه «پوشکاش»
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی