Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:23:10 GMT

«عدم درج قیمت» بیشترین تخلف صنفی در شهرستان ملکشاهی

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۴۳۴۱

«عدم درج قیمت» بیشترین تخلف صنفی در شهرستان ملکشاهی

آرمانده رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملکشاهی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: توزیع کالاهای اساسی بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است ولی نظارت بر بازار توسط گشت‌های تنظیم بازار که متشکل از اداره صمت، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، اصناف و سایر دستگاه‌های متولی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این گشت‌های ویژه به صورت مستمر و در دو نوبت صبح و عصر کار بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی سطح شهرستان را انجام می‌دهند.

رئیس اداره صمت شهرستان ملکشاهی گفت: با توجه به موقعیت و حجم بازار شهرستان به طور میانگین روزانه حدود ۱۵ واحد صنفی توسط گشت‌های مشترک بازرسی خواهند شد.

وی اضافه کرد: تا الان بیشترین تخلف عدم درج قیمت روی کالا بوده که ضمن تذکرات واحدهای متخلف جریمه می‌شوند.

آرمانده ادامه داد: الان شرایط بازار مساعد و کالا به اندازه کافی موجود است اگر نیازی به کالا در شهرستان وجود داشته باشد قطعا جهت تأمین آن کالا به دستگاه‌های توزیع کننده اعلام خواهد شد.

رئیس اداره صمت شهرستان ملکشاهی در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف با تلفن گویای ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش‌های خود را ارسال کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: قیمت واحد صنفی بازار ایلام شهرستان ملکشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: با وجود افزایش ۲ برابری سرانه فضاهای آموزشی مدارس گناباد در مقایسه با سطح استانی ولی همچنان حدود ۳۰ درصد از مدارس این شهرستان فرسوده است و باید با مشارکت خیران و از محل اعتبارات دولتی بازسازی شوند.

مجید فدوی افزود: سرانه فضاهای آموزشی آموزش و پرورش به ازای هر دانش آموز در شهرستان گناباد هشت مترمربع است در حالی که این میزان در سطح استانی چهار و سه دهم متر مربع است.

رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد ادامه داد: ۴۶۰ میلیارد ریال طی یک سال گذشته برای احداث و بهسازی ۱۳ مدرسه و فضای آموزشی مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد تخصیص یافت.

فدوی گفت: ۲۳۰ میلیارد ریال از این میزان با مشارکت خیران و ۲۳۰ میلیارد ریال و معادل آن هم از محل منابع اعتباری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی تخصیص یافت.

وی در ادامه جهیز و توسعه کارگاه هنرستان دخترانه فدک، توسعه دبیرستان نمونه ذبیحی، احداث و بهسازی دبیرستان و دبستان شهید رفیعی بیدخت، مدرسه ابتدایی بهفر ریابی ، ساخت و تکمیل استخر شهر کاخک، مدرسه خیرساز نوغاب و احداث ۶ چمن مصنوعی را از جمله طرحهایی عنوان کرد که طی یک سال اخیر در گناباد به بهره برداری رسیده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: احیا و راه اندازی مرکز تونبخشی و روان شناختی آموزش و پرورش شهر بیدخت و خانه معلم شهر کاخک از توابع شهرستان گناباد از دیگر اقدامات این اداره طی این مدت به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد