Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، اسماعیل گلی روز شنبه اظهار کرد: تیم تنیس‌روی‌میز پسران دانشگاه محقق اردبیلی در این مسابقات با میزبانی دانشگاه هنر اسلامی تبریز موفق به کسب مقام اول شد و بدین ترتیب سهمیه کامل جهت اعزام به المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور را کسب کرد.

وی اضافه کرد: در مسابقات تنیس‌روی‌میز ۱۰ تیم از دانشگاه­‌های مختلف منطقه ۳ کشور حضور داشتند و تیم دانشگاه محقق اردبیلی متشکل از بهزاد بیات، سروش اسدی، اکبر مهدویان، شاپور روح‌بخش و  امیرحسین مولایی در این مسابقات جایگاه نخست را از آن خود کردند که مربی­ این تیم نعمت ذاکر و سرپرستی تیم را هم بهزاد الوانی بر عهده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلی با بیان اینکه تیم تکواندو دختران دانشگاه محقق اردبیلی در این مسابقات قهرمان شد، افزود: در این مسابقات که به میزبانی دانشگاه ارومیه و با حضور ۱۱ دانشگاه برگزار شد، تیم تکواندو دانشجویان دختر دانشگاه محقق اردبیلی با دو مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز به مقام قهرمانی این مسابقات دست‌یافته و سهمیه حضور در پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور را کسب کرد.

به گفته معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی، در این مسابقات صدف میرحیدریان در وزن اول و بیتا پیری در وزن چهارم به مقام قهرمانی و مدال طلا، فاطمه شاهی در وزن پنجم و زهرا ریحانی در وزن ششم مدال نقره و بیتا محمدی در وزن هفتم به مدال برنز دست یافتند و سرمربی این تیم رقیه عبدالحسینی و سرپرست تیم مهناز ایمانی بودند.

وی با بیان اینکه تیم والیبال دختران دانشگاه محقق اردبیلی نایب‌ قهرمان این مسابقات شد، ادامه داد: این مسابقات با حضور هفت تیم از دانشگاه ­های مختلف منطقه و به میزبانی دانشگاه ارومیه انجام شد و تیم دانشگاه محقق اردبیلی متشکل از سیما فیروزان، نسرین حامدی، شیما داوطلب، یاسمن حقی، رقیه پارسا، عرفانه افراز، کوثر ساویز، اسما حبیب‌زاده، یگانه حیدری، ایسان صباغی، لیلا عطایی و سعاد تفاخ به سرمربیگری اعظم آرمون و سرپرستی دکتر شمس غفاری جایگاه نایب‌ رئیسی را از آن خود کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با اعلام اینکه تیم تکواندو دانشجویان پسر دانشگاه در این مسابقات چهار مدال کسب کردند، گفت: این مسابقات به میزبانی دانشگاه ارومیه با شرکت ۱۳ دانشگاه برگزار شد و در وزن چهار سید امین باقریان مدال طلا، در وزن هفت سهیل احدی مدال نقره و در وزن‌های دو و پنج حامد کریمی و میلاد مقدم مدال برنز را از آن خود کردند و  سیروس محسن‌زاده  مربی و جهان خدمتی سرپرست این تیم بودند.

وی اضافه کرد: مسابقات کاراته دانشجویان دختر به میزبانی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و با حضور ۹ دانشگاه برگزار شد که آتنا پهلوان‌زاده در وزن ۶۱- کیلوگرم، با شکست دادن تمام رقبای خود به مدال طلا دست‌ یافت و سهمیه حضور در پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور را کسب کرد و در وزن ۵۰- کیلوگرم هم سنا سلمان‌زاده به مدال برنز رسید.

به گفته گلی ، تیم دانشگاه محقق اردبیلی با دو نفر ورزشکار مسابقات کاراته دختران شرکت کرده بود و توانست در بخش تیمی مقام سوم را از آن خود کند که مربیگری این تیم را دکتر ماریه عاشوری و سرپرستی تیم را دکتر شمس غفاری بر عهده داشتند.
 

برچسب‌ها دانشگاه محقق اردبیلی دانشجو وزارت ورزش و جوانان دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه محقق اردبیلی دانشجو وزارت ورزش و جوانان دانشگاه محقق اردبیلی دانشجو وزارت ورزش و جوانان دانشگاه دانشگاه محقق اردبیلی میزبانی دانشگاه آن خود مدال برنز مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۷کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان برگزار شد  خانم فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود نائب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

در این مسابقات  سه ورزشکار از شهرستان خوشاب  حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود
  • آماده همکاری مشترک مطالعاتی با دانشگاه محقق اردبیلی هستیم
  • راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری