Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه مصطفوی‌فر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا  ابراز داشت: داستان «گلدسته» درباره پسر نوجوانی به نام «محمد» است که خود را در مرگ صمیمی‌ترین دوستش «خالد» که بر اثر انفجار بمبی توسط ستون پنجم شهید شده است مقصر می‌داند.

وی افزود: خالد موذن خوبی بوده است و اکنون محمد برای ادای دین به پدربزرگ دوستش خالد، مجبور است اذان بگوید اما در حین انفجار توک زبانش پریده و لکنت زبان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: این کتاب با حمایت دفتر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان، در انتشارات صریر به زودی چاپ  و منتشر خواهد شد.

مصطفوی‌فر بیان کرد: ۵۱۰ اثر به دبیرخانه یازدهمین دوره جایزه ادبی ملی «یوسف» به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان فرستاده شده بود.

وی افزود: در مجموع ۱۵  داستان برگزیده شد که یک اثر متعلق به بهرامی‌راد، نویسنده استان سمنان بود.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان سمنان گفت: امید است نویسندگان پیشکسوت و نوقلم دفاع مقدس استان سمنان  در سال جاری همانند سال‌های قبل در جشنواره های استانی و کشوری  خوش بدرخشند و مایه مباهات این استان شهیدپرور باشند.

به گزارش ایرنا، بهرامی راد متولد ۱۳۵۹ و ساکن سمنان و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی جغرافیا و برنامه ریزی شهری است. وی همچنین مدرس جغرافیا در مدارس است. 

وی پس از چند سال یادگیری نویسندگی در حوزه هنری سمنان، به نوشتن داستان و فیلم نامه مشغول است. وی علاوه بر این جایزه، در بخش داستان کوتاه مقام اول «چهارمین جشنواره مهدویت بوشهر»، مقام دوم «یازدهمین جشنواره منطقه ای شاهوار» برای مجموعه داستان و در بخش فیلمنامه نیز مقام دوم «سومین جشنواره ملی بسیج » و مقام چهارم «هشتمین جشنواره ملی پروین اعتصامی»برای فیلمنامه «عروس زمستان»، مقام دوم  «پنجمین جشنواره ملی عمار»  برای فیلمنامه «چراغ خاموش» و رتبه شایسته تقدیر در «یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت » برای فیلمنامه «به سوی آزادی» را کسب کرده است.

برچسب‌ها جنگ تحمیلی سمنان دفاع مقدس سالروز فتح خرمشهر کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ تحمیلی سمنان دفاع مقدس جنگ تحمیلی سمنان دفاع مقدس سالروز فتح خرمشهر کتاب دفاع مقدس استان سمنان جشنواره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۴۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند