Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین دماوندی نژاد، معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در فرایند برنامه ریزی تولید تخم مرغ کمیته ای با مسئولیت بنده متشکل از اتحادیه سراسری مرغداران میهن و تعدادی از معاونت های وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شده تا ما بتوانیم به صورت هفتگی قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ را تعیین و تولید مازاد تولیدکنندگان را خریداری و در سردخانه ها ذخیره سازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از چهارشنبه هفته گذشته این کمیته تشکیل شده است، افزود: در حوزه جوجه یکروزه گوشتی نیز در هر هفته تعدادی تولید می شود که باید به مراکز پرورشی منتقل شود و بر این اساس شرکت پشتیبانی امور دام تولید قراردادی را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی توضیح داد: در این طرح، مرغدار به اندازه تعداد جوجه های دریافت شده، نهاده مدت دار از شرکت پشتیبانی امور دام تحویل می گیرد و اقدام به دولت می کند، زمانی که تولید انجام شد، مرغدار می تواند آن را در بازار بفروشد یا اینکه شرکت پشتیبانی امور دام آن را به نرخ مصوب خریداری می کند.

دماوندی نژاد با اشاره به اینکه صادرات برای مرغ گوشتی و تخم مرغ به طور جد پیگیری و تعرفه آن حذف شده است، گفت: در صورتی که با تولید مازاد مواجه باشیم این مازاد به بازارهای منطقه صادر خواهد شد.

وی دربار گله های مادر و مرغ های اجداد نیز توضیح داد که برای این گروه نیز برنامه جامع حمایتی تدوین شده که امروز ابلاغ خواهد شد.

دماوندی نژاد افزود: براین اساس پرورش دهندگان گله های مادر و مرغ اجداد می توانند از شرکت پشتیبانی امور دام دان اعتباری یا مدت دار برای تولید خود دریافت کنند تا ما بتوانیم بخشی از هزینه های تولید آنان را به ویژه در حوزه تغذیه پوشش دهیم تا نگرانی بابت تولید جوجه یکروزه نیز وجود نداشته باشد.

کد خبر 5501065 مهربانو مهدوی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی مرغ تخم مرغ روسیه وزارت جهاد کشاورزی بانک مرکزی ایران نهاده های دامی بورس قانون چک عمان رستم قاسمی بانک کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت دیپلماسی انرژی وام ودیعه مسکن شورای پول و اعتبار قیمت طلا شرکت پشتیبانی امور دام تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، توافق نامه همکاری دو جانبه بین سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و پارک علم و فناوری استان سمنان در راستای توسعه صادرات محصولات شرکت‌های مستقر در پارک این استان منعقد شد.

این  توافق‌نامه در راستای کمک به توسعه صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان، بین پارک علم و فناوری استان سمنان در بحث توسعه صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور و سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری منعقد شد.

همکاری دو جانبه در خصوص توسعه سرمایه‌گذاری، روابط بین‌الملل و صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان در راستای تحقق اهداف و ماموریت‌های پارک در راستای انتخاب شرکت‌های دارای ظرفیت صادراتی در حوزه‌های مختلف و بررسی اولیه ظرفیت‌های صادراتی و محصول شرکت، اتصال شرکت‌های دارای ظرفیت صادراتی در حوزه‌های مختلف به کارگزار صادراتی یا کارگزاران تجارت برون مرزی مورد تایید برای ارزیابی سطح صادراتی شرکت (ERA)، برگزاری دوره‌های مهارت افزایی جهت توسعه صادرات شرکت‌های دارای ظرفیت صادراتی در حوزه‌های مختلف، ارتباط با کارگزار معتبر ارائه دهنده خدمات حقوقی در حوزه صادرات محصولات و عقد قرارداد‌های بین‌المللی و برگزاری مشترک نمایشگاه‌های بین‌المللی است.

پارک علم و فناوری استان سمنان متعهد شد از تمامی ظرفیت‌های خود جهت توسعه سرمایه‌گذاری، روابط بین‌الملل و صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان استفاده و فضا، امکانات و زیرساخت‌های لازم جهت انجام موارد مرتبط با موضوع تفاهم‌نامه را تامین کند.

سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز متعهد شد نیروی متخصص، امکانات فنی و زیرساخت‌های تخصصی لازم جهت انجام موارد مرتبط با موضوع تفاهم‌نامه را تامین و اتصال شرکت‌های دارای ظرفیت صادراتی در حوزه‌های مختلف به کارگزار صادراتی یا کارگزاران تجارت برون مرزی مورد تایید برای ارزیابی سطح صادراتی شرکت (ERA) تسهیل کند.

 

در جریان این توافق‌نامه معاونت علمی مسئولیت تسهیل اتصال شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان را به کارگزاران حقوق بین‌الملل جهت بررسی قرارداد‌های بین‌المللی شرکت‌ها و دریافت مشاوره‌های حقوق بین‌الملل را عهده‌دار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میدان‌های نفت و گاز غرب کارون
  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • متانول به جای صادرات تبدیل به بنزین می شود
  • متانول به‌جای صادرات تبدیل به بنزین می‌شود
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه