Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارجمند گفت: این تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک بین دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان و میراث‌فرهنگی زنجان در حوزه مطالعات زمین شناسی، دیرینه شناسی، زمین‌لرزه‌های تاریخی و باستانی، آب شناسی، ژئوفیزیک در باستان‌شناسی و مطالعات معماری و شهرسازی به امضاء رسید.

او گفت: تعیین و معرفی دو نفر به عنوان نماینده در جهت اجرای تفاهم‌نامه و ارائه حمایت‌های اطلاعاتی، اجرایی و اخذ مجوز از وزارتخانه برای پروژه‌های تائید شده از سوی کمیته راهبردی، از تعهدات اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارجمند می گوید: همچنین تعیین و معرفی دو نفر نماینده در جهت اجرای مفاد این تفاهم‌نامه و ارائه خدمات مشاوره‌ای وفنی، استفاده از توان اعضای هیئت علمی و دانشجویان و نیز تجهیزات وکارگاه‌های مربوط با تفاهم‌نامه از تعهدات دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان است.


او گفت:اعتبار مالی پیش‌بینی شده از سوی طرفین این تفاهم نامه برای هر سال جهت اجرای پروژه‌های مورد توافق طرفین در نخستین کمیته راهبردی همان سال اعلام خواهد شد.

به گفته مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان ،مدت این تفاهم نامه  پنج سال است و با توافق طرفین برای یک دوره یا دوره‌های بیشتر قابل تمدید است و امیدواریم امضای این تفاهم‌نامه زمینه همکاری‌ و قرارداد‌های مشترک بعدی اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان با دانشگاه ها را هموار کند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری انعقاد تفاهم نامه تفاهم نامه میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: مرحله اول طرح واکسیناسیون طرح تکمیلی فلج اطفال در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با پوشش ۱۰۰درصدی جمعیت هدف کودکان زیر ۵ سال اجرا شد.
حامد جزجلالیان افزود: با توجه به اینکه بیماری فلج اطفال در کشور‌های همسایه به‌خصوص همسایگان شرقی، به‌صورت اپیدمی درآمده است و از طرفی جابه‌جایی‌های جمعیتی، شهروندان نیشابوری نیز در معرض خطر ورود ویروس فلج اطفال هستند.

وی گفت: در مرحله اول طرح واکسیناسیون تکمیلی که ۲ تا ۴ اردیبهشت‌ماه اجرا شد، ۱۱۸ کودک نیشابوری و ۹۰ کودک غیرایرانی زیر ۵ سال علیه این بیماری واکسینه شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، گفت: اجرای عملیات تکمیلی واکسیناسیون خانه به خانه فلج اطفال را ۱۴ تیم عملیاتی در مناطق به‌صورت تیم‌های سیار و بیش از ۳۰ مرکز خدمات جامع سلامت دارای جمعیت اتباع به‌عهده داشتند.

جزجلالیان افزود: مرحله دوم طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال از ۳۰ اردیبهشت‌ تا اول خرداد در نیشابور اجرا خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف