Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@23:06:53 GMT

نیم میلیون تومان برای تماشای یک کنسرت!

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۴۵۴۰

نیم میلیون تومان برای تماشای یک کنسرت!

به گزارش همشهری آنلاین، تا هفته گذشته هنوز سقف قیمت بلیت کنسرت‌ها زیر ۵۰۰ هزار تومان بود، ولی از آنجا که با افزایش لحظه‌ای قیمت‌ها رو به رو هستیم، تعجبی هم ندارد که پس از یک هفته قیمت بلیت کنسرت‌ها به نصف یک میلیون تومان رسیده باشد!

بشنوید | «همصدا»ی سالار عقیلی برای هموطنان داغدار آبادان

اما خب افزایش نجومی قیمت‌ بلیت کنسرت‌ها همچنان این پرسش را به ذهن متبادر می‌کند که عموم مردم چه زمان می‌توانند حضور در اجرای کنسرت‌ها را تجربه کنند؟

با این حال در روزهای پیشرو کنسرت‌های متعددی در حوزه‌های مختلف موسیقی برگزار می‌شوند که با اطلاع از جزئیات آنها می‌توانید به تماشای اجرای مورد علاقه خود بنشینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی

گروه ماکان هفتم خرداد در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲، میثم ابراهیمی یکشنبه هشتم خرداد در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰، مجید رضوی دوشنبه نهم خرداد در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲، کسری زاهدی سه‌شنبه ۱۰ خرداد در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲، گرشا رضایی چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ و ۱۲ خرداد در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲، مهدی جهانی پنجشنبه ۱۹ خرداد در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲، امید حاجیلی دوشنبه ۲۳ خرداد در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ .

برج میلاد

سهراب پاکزاد یکشنبه هشتم خرداد در دو سانس ۱۸:۴۵ و ۲۲، علیرضا طلیسچی دوشنبه ۹ خرداد در دو سانس ۱۸ و ۲۲، بهنام بانی ۱۰ خرداد در دو سانس ۱۸ و ۲۲، آرش و مسیح چهارشنبه ۱۱ خرداد در دو سانس ۱۸ و ۲۲، اشوان پنجشنبه ۱۲ خرداد در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲، حمید هیراد سه‌شنبه ۱۷ خرداد در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲، محسن ابراهیم‌زاده چهارشنبه ۱۸ خرداد در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲، بهنام بانی پنجشنبه ۱۹ خرداد در دو سانس ۱۸ و ۲۲، گروه ایوان یکشنبه ۲۲ خرداد در دو سانس ۱۸ و ۲۲، آرون افشار سه‌شنبه ۲۴ خرداد در دو سانس ۱۸ و ۲۲، امین بانی ۳۱ خرداد در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ .

تالار وحدت

گروه سینا ذکایی دوشنبه نهم خرداد ۲۱:۳۰، ارکستر سمفونیک تهران ۱۱ و ۱۲ خرداد ۲۱:۳۰، همنوازان حصار ۱۹ و ۲۰ خرداد ۲۱:۳۰، گروه نهال (ویژه بانوان) جمعه ۲۷ خرداد ساعت ۱۴.

اسپیناس پالاس

علی یاسینی چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۸:۴۵ و ۲۲، فرزاد فرزین یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۸:۳۰ و ۲۲.

کد خبر 679499 برچسب‌ها كنسرت موسيقى برج میلاد موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كنسرت موسيقى برج میلاد کنسرت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش تابناک به نقل از فرارو- چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳ که جزو مدل‌های وارداتی سایپا به بازار است، امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت معادل یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود که به‌معنی کاهش قیمت ۵۰ میلیونی نسبت به دیروز است.
 

چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۲ به‌طور متوسط یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود و شاهد کاهش قیمت ۴۰ میلیونی یکی دیگر از وارداتی‌های سایپا هستیم.

ساینا S دنده‌ای که یکی از ارزان‌ترین سواری‌های داخلی است، ۴۴۰ میلیون تومان قیمت خورده و این یکی پنج میلیون ارزان شده است. مثل کوئیک SR دنده‌ای، شاهین دنده‌ای و شاهین اتوماتیک. قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

 

قیمت روز خودروهای سایپا

مدل 9 اردیبهشت 10 اردیبهشت
پراید 151 تیپ DA مدل 1403

338 میلیون تومان

338 میلیون تومان

تیبا صندوقدار مدل 1401

397 میلیون تومان

397 میلیون تومان

تیبا هاچبک مدل 1401

402 میلیون تومان

402 میلیون تومان

ساینا S دنده‌ای مدل 1403

445 میلیون تومان

440 میلیون تومان

کوئیک GX مدل 1403

450 میلیون تومان

450 میلیون تومان

کوئیک SR دنده‌ای مدل 1403

455 میلیون تومان

450 میلیون تومان

اطلس مدل 1403

585 میلیون تومان

585 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 2

یک میلیارد و 740 میلیون تومان

یک میلیارد و 700 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 3

یک میلیارد و 950 میلیون تومان

یک میلیارد و 900 میلیون تومان

شاهین دنده‌ای مدل 1403

770 میلیون تومان

765 میلیون تومان

شاهین اتوماتیک مدل 1403

865 میلیون تومان

860 میلیون تومان

 

 

دیگر خبرها

  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • از پیچ و خم تصویب تا حل چالش‌ها
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • قیمت نفت یک‌درصد کاهش یافت
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳