Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای محمدرضا نجفی منش گفت : قرعه کشی خودرو طی ۳ سال برگزاری به بازار خودرو لطمه زد. مسئولان نباید پافشاری در اجرای قرعه کشی کنند و نیاز است یک تصمیم درست در این خصوص بگیرند.

پیشتر آقای نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان گفته بود باید مانند دهه ۷۰ خودرو در حاشیه بازار به فروش رود تا قیمت خودرو تک نرخی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن قطعه سازان همگن نیرومحرکه می گوید: اکنون هجمه خرید خودرو برای این است که هر کسی خودرو می‌خرد از ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون سود می‌کند؛ فرد برنده هنوز خودرو را تحویل نگرفته، سود می کند.

نجفی منش گفت: دولت نباید در سیستم فروش خودرو دخالت کند؛ دخالت او باعث شد تولید کم شود، کارهای توسعه ای خوب پیش نرود و هیچ عایده ای نداشت و فقط باعث شد سالی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان بین مردم توزیع شود.

نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان گفته بود این سیستم باعث شده دیگر خودرو به دست مصرف کننده واقعی نرسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت خودرو قرعه کشی خودرو سود ۲۰۰ میلیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

به گزارش روزگار خودرو، حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد. نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود. همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

در حال حاضر میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در منطقه نیاوران تهران ۱۵۵ میلیون تومان است؛ بر این اساس با پول حواله خودروی مرسدس بنز c ۱۸۰ میتوان در منطقه نیاوران صاحب ملک ۷۷ متری شد.

دیگر خبرها

  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • ریزش سنگنین قیمت سواری اتوماتیک ایران خودرو
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی
  • قیمت رانا در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول