Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌های اربابان رجوع همره با نظارت و تقویت واحدهای نظارتی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز، محمد عزتی پیش از ظهر امروز در نشست شورای معاونان شهرسازی و معماری شهرداری‌های مناطق دهگانه تبریز اظهار کرد: افزایش هماهنگی میان مدیران معاونت شهرسازی و معماری منجر به تسریع امور و در نتیجه افزایش رضایتمندی شهروندان و تکریم ارباب رجوع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: علاوه بر تسریع پرونده های ارباب رجوع نباید از مقوله نظارت و به ویژه تقویت واحدهای نظارتی پروانه های ساختمانی غافل بود و مدیران مناطق بایستی همواره نظارت مستمر را در دستور کار خود داشته باشند.

عزتی ضمن تشریح حوزه‌بندی معاونت های شهرسازی و معماری مناطق گفت: لازم است مدیران مناطق نسبت به تسلط و آگاهی کامل به حوزه بندی مناطق خود اهتمام داشته و در صورت بروز هرگونه سوال یا ابهام با کارشناسان ستادی حوزه معاونت شهرسازی و معماری مرکز هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز شهرسازی و معماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف

نخستین جلسه کمیته حل اختلاف اتباع و مهاجرین خارجی خراسان جنوبی با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری برگزار شد.

صفایی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی در این جلسه گفت: اتباع و مهاجرین دارای کارت آمایش می‌توانند با مراجعه به کمیته حقوقی به طرح شکایات خود بپردازند.

او افزود: این کمیته روند رسیدگی به شکایت‌های اتباع را تسهیل کرده و سرعت می‌بخشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • آیت‌الله اعرافی: در ‌معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت