Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین رحیمی در تشریح حادثه امروز در خیابان طالقانی بیان داشت: روز گذشته در پی حادثه تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان شهریار که در این حادثه چهار نفر کشته و ۲ نفر زخمی شده بودند، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار داده شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی در تشریح حادثه امروز در خیابان طالقانی بیان داشت: روز گذشته در پی حادثه تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان شهریار که در این حادثه چهار نفر کشته و ۲ نفر زخمی شده بودند، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تحقیقات اولیه نشان دهنده این موضوع بود که ضارب در پی اختلافات ملکی که سال‌ها پیش بر سر آن اختلاف و دعوا داشته اند اقدام به این عمل مجرمانه کرده و از محل متواری می‌شود.


رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری ضارب به قید فوریت در دستور کار پلیس قرار داده شد و مشخصات به واحد‌های گشتی و عملیاتی اعلام تا در صورت مشاهده فرد مذکور نسبت به دستگیری او اقدام لازم را به عمل آورند.

سردار رحیمی عنوان کرد: گفتنی است این فرد صبح امروز در حوالی خیابان فلسطین مشاهده و توسط مامورین حاضر در صحنه شناسایی شد که قاتل به محض مشاهده مأموران با سلاح کمری به سمت ماموران و شهروندان شلیک که در این حادثه دو نفر از ماموران مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند. رییس پلیس پایتخت گفت: لازم به ذکر است این فرد شرور و جانی که به سمت ماموران و شهروندان شلیک می‌نمود دستگیر و از او یک قبضه سلاح کمری کشف شد.


این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در حال حاضر بازجویی اولیه از متهم در پلیس آگاهی در حال پیگیری و انجام می‌باشد.
در تحقیقات اولیه از متهم که باغدار است انگیزه اقدام مجرمانه خود را اختلافات ملکی عنوان داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اختلافات ملکی رییس پلیس تهران مامور گلوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد

به گفته پلیس، در پی وقوع یک حادثه در مقابل کاخ سفید، یک مرد کشته شد.

به گزارش ایسنا، تیم اداره پلیس متروپلیتن در ساعت ۲۲:۴۵ شنبه شب به وقت واشنگتن در واکنش به گزارش‌هایی درباره وقوع حادثه در تقاطع خیابان پانزدهم و خیابان پنسیلوانیا در شمال غرب واشنگتن دی.سی به محل اعزام شد.

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، پلیس اعلام کرد مردی در صحنه وقوع تصادف کشته شده است.

در این حادثه ظاهرا خودرویی به یکی از موانع امنیتی پیرامون ساختمان کاخ سفید برخورد کرد.

این رویداد توسط واحد تحقیقات تصادفات اداره پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قاتل فراری در گرمدره دستگیر شد
  • قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد