Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت گل طرح زیبایی را به مناسبت فینال لیگ قهرمانان اروپا میان رئال مادرید و لیورپول منتشر کرده است. 

سایت گل با یک طرح گرافیکی چشم نواز به استقبال فینال لیگ قهرمانان اروپا رفته است.

طرفداری | امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران، فینال لیگ قهرمانان اروپا میان لیورپول و رئال مادرید در استادیوم استادو فرانس پاریس برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت گل با انتشار طرحی زیبا به استقبال این مسابقه رفته است. 

طرح سایت گل برای فینال لیگ قهرمانان اروپا

 

اخبار داغ 

پیام حسن یزدانی به مردم آبادان: ناراحتی شما خواهران و برادرانم ناراحتی من هم هست استوری سیدجلال حسینی در واکنش به صعود ملوان به لیگ برتر / عکس جشن با شکوه قهرمانی آاس رم در سطح پایتخت ایتالیا / عکس غیبت 6 بازیکن در بازی تمرینی امروز رئال مادرید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فینال لیگ قهرمانان اروپا سایت گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم عقب‌نشینی هوینس از اظهاراتش علیه توخل

رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ همچنان روی اظهارات انتقادی اخیرش علیه سرمربی این تیم، پافشاری می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولی هوینس رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ و عضو فعلی هیئت مدیره این باشگاه اخیراً با زیرسئوال بردن عملکرد توماس توخل در بایرن گفته بود که فکر نمی‌کند این مربی آلمانی بتواند باعث پیشرفت بازیکنان جوانی همچون آلفونسو دیویس، الکساندر پاولوویچ یا جمال موسیالا شود و وقتی در انجام این کار ناموفق است، از باشگاه درخواست خرید بازیکن جدید می‌کند.

توخل هم در واکنش به این اظهارنظر هوینس گفته بود: این اظهارنظر در واقع آنقدر دور از واقعیت است که اگر کسی به غیر از اولی هوینس چنین صحبتی کرده بود، اصلاً به آن واکنش نشان نمی‌دادم. این اظهارنظر از جانب رئیس ما و قبل از بازی با رئال مادرید (در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا) صورت گرفت که به آن رنگ و بوی دیگری می‌دهد. این مرا به عنوان یک مربی عمیقا آزرده خاطر می‌کند.

حالا نشریه «کیکر» آلمان خبر می‌دهد که هوینس به آنها گفته که هنوز بر عقیده و انتقاد خود از توماس توخل ایستاده است. او تأکید کرده که توخل ترجیح می‌دهد وقتی اوضاع خوب پیش نمی‌رود، بازیکن جدید بخواهد تا اینکه سطح کیفی کارش را بهبود ببخشد. رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ همچنین بحث اختلاف بین خودش و سرمربی بایرن را جوسازی رسانه‌ای می‌داند. هوینس همچنین به «کیکر» گفته که ساکت نخواهد ماند و از این به بعد هم نظرش را به طور شفاف بیان خواهد کرد.

جامعه هواداری بایرن مونیخ اما معتقد است که مصاحبه‌هایی که اولی هوینس اخیراً انجام داده و توماس توخل را مورد انتقاد قرار داده، غیرضروری و اظهارات او بی‌اساس بوده است و آرامش تیم را در آستانه بازی حساس با رئال مادرید بر هم می‌زند.

تورپین داور دیدار بایرن مونیخ - رئال مادرید شد

بایرن مونیخ که شانس قهرمانی در رقابت‌های فصل جاری بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان را از دست داده، حالا تنها امیدش به کسب جام، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپاست.

تیم‌های فوتبال بایرن و رئال از ساعت 22:30 سه‌شنبه (به وقت تهران) در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان و در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • عدم عقب‌نشینی هوینس از اظهاراتش علیه توخل
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم