Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@16:13:39 GMT

فروش باشگاه چلسی رسما اعلام شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۴۸۶۲

باشگاه چلسی به طور رسمی از تغییر مالکیت خبر داد. ناطقان: به نقل از تایمز، کنسرسیومی  که تاد باولی میلیاردر آمریکایی در آن است سهام‌دار عمده باشگاه چلسی شد. باشگاه چلسی در سایت خود رسما انتقال مدیریت این باشگاه به تاد باولی را تایید کرد.

پیش از او رومن آبراموویچ  از سال ۲۰۰۳ به عنوان مالک باشگاه چلسی معروف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چلسی پس از فروخته شدن به رومن آبراموویچ، ۵ لیگ برتر، ۲ لیگ قهرمانان اروپا، ۵ جام حذفی، ۳ جام اتحادیه، ۲ عنوان قهرمانی در اروپا و یک جام جهانی باشگاه‌ها را به دست آورد.

بریتانیا آبراموویچ را متهم کرد که با ولادیمیر پوتین مرتبط است که در حمله به اوکراین نقش داشته است. این در حالی است که آبراموویچ پیوسته هرگونه ارتباط با رییس‌جمهور روسیه را رد کرده است. در نهایت بعد از فشارهای زیاد آبراموویچ تصمیم به فروش این باشگاه گرفت. تاد باولی مالک آمریکایی باشگاه‌های لیکرز و داجرز است و چهره شناخته شده‌ای در ورزش آمریکا محسوب می‌شود.

مارتین بروتون رییس پیشین لیورپول و استیو پاگلیوکا مالک باشگاه بوستون سلتیکس و جیم رتکلیف، تاجر بریتانیایی که به خاطر حمایت مالی از تیم دوچرخه‌سواری بریتانیایی اینئوس مشهور است دیگر افرادی بودند که خواستار خرید باشگاه چلسی بودند. منبع: ایسنا برچسب ها: فروش ، باشگاه چلسی ، تغییر مالکیت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فروش باشگاه چلسی تغییر مالکیت باشگاه چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر

مالک جدید باشگاه پرسپولیس در انتشار لوگوی این تیم اشتباهی را مرتکب شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وزارت ورزش چند روز قبل سرانجام واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس را انجام داد و سرخابی‌ها مالکان جدید خود را شناختند. پرسپولیس به کنسرسیومی از 6 بانک مختلف واگذار شده که یکی از آن‌ها بانک شهر است.

بانک شهر اخیرا پوستری برای پرسپولیس منتشر کرده که در آن یک اشتباه عجیب دیده می‌شود. این بانک به جای استفاده از شیرهای هخامنشی که در لوگوی پرسپولیس قرار دارند، 2 گاو را قرار داده است.

دیگر خبرها

  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • ماجرای داغ حمایت هنرمندانه از غزه در ونیز/غرفه ایران رسما فعال شد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • شرکت مالک «تیک تاک» برنامه‌ای برای فروش آن ندارد
  • تیگو ۹ مدل ۲۰۲۴ رسما رونمایی شد