Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: عملیات گازرسانی به صنایع با هدف رونق تولید و اشتغال‌زایی به‌صورت‌جدی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از شرکت ملی گاز ایران، «مجید چگنی» در نشست کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که به میزبانی شرکت گاز استان فارس برگزار شد، بر اهتمام ویژه برای اجرایی‌سازی فرامین رهبر معظم انقلاب در تبیین شعار سال تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نگاه ویژه دولت به مناطق محروم اشاره کرد و افزود: با حمایت‌های رئیس‌جمهور و دستور مساعد وزیر نفت، برخی محدودیت‌هایی که پیرامون سرانه خانوار وجود داشت برداشته شده است که این موضوع زمینه‌ساز گشایش‌های خوبی در عرصه تسریع گازرسانی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در بخش دیگری از سخنان خود بهره‌مندی ۹۹ درصدی شهرها و ۹۲ درصدی روستاهای استان فارس از گاز طبیعی را گامی بلند برای محرومیت‌زدایی، گسترش عدالت‌محور زیرساخت‌ها و خدمت‌رسانی به مردم دانست و تصریح کرد: وضع گازرسانی در فارس با تلاش‌هایی که در این زمینه انجام شده، نسبت به بسیاری از استان‌ها مطلوب‌تر است.

چگنی ادامه داد: عملیات گازرسانی به صنایع همسو با اجرایی‌سازی شعار سال مبنی بر «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» در دستور کار ویژه قرار گرفته و از مجموع هفت هزار و ۵۵۵ مرکز صنعتی در سطح استان، پنج هزار و ۸۰۱ صنعت به شبکه گاز کشور متصل شده است.

وی با اشاره به رفع محدودیت‌ها برای گازرسانی به نقاط کم‌جمعیت، یادآور شد: با این راهکار می‌توان گامی بلند برای محرومیت‌زدایی و توزیع عادلانه زیرساخت‌ها برداشت.

کد خبر 578184

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزیر نفت جواد اوجی وزیر نفت گازرسانی پروژه گازرسانی صنایع شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی تصریح کرد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سود ده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و انشاالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

کد خبر 6092166

دیگر خبرها

  • زنجیره تولید پتروشیمی‌ها باید تکمیل شود
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است